Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Åh, grattis till Maia förresten ! Höll på att glömma...
Tack för alla tummar och tår . Hoppas det hjälper nu. God natt!
God kväll i tråden!
Kikar in en liten snabbis innan läggdags. Sambon är iväg så jag tänkte försöka komma i säng i tid ikväll .
Åh, härligt med Molos lagersalg !! Ni får ha det så superkul med shoppandet imorgon! Sjukt avis
!!
Lade in lite bilder på shopping och på Ava, bl.a i fina Småfolkssuiten från ER . Var stl 56 och den satt jättebra. Hade beställt 62 i den andra med äpplen (orange), men den är alldeles för stor!
Glömde skriva att det gick bra hos läkaren idag . Ava friskförklarades, så ingen skena behövs för höften
! Som belöning för att hon var så duktig så fick det bli en rosa fin klänning (eller egentligen tunika, men för tillfället är det en klänning
) från Pop
. Eller hittade jag bara en anledning att köpa ännu en klänning
God kväll på er!
Har haft en superjobbig kväll ... Ava vaknar titt som tätt och är jätteledsen... eller hon har skrikigt nästan hela kvällen och nu sov hon, men vaknade precis nu när jag började skriva. Åh!! Hon har inte alls haft ont i magen nåt den senaste veckan, förrutom igår kväll och ikväll - två kvällar jag varit ensam med alla barnen. Ikväll hade jag tre skrikiga barn, där Ilon är och klättrar på allt och superledsen när han inte får. Jag har verkligen fått känna på trebarns-livet
... den mindre roliga delen
... gråter för det känns som att det är mitt fel att Ava får ont i magen
. Vet inte om det är nåt jag äter. dricker, om det blir bättre eller sämre av att ge henne mer osv... Nu sover hon på min axel igen.
SmillaMilla: frottéjackan kostar 149 kr och finns från stl 86 och uppåt. Jättefin och lagom tunn nu till sommaren. Finns jättefin i rosa och vit. Önskar den fanns i Avas stl...
Blev en söt ESL sommarsuit med rosa ugglor på idag till Ava. Sååå fin ...
Kikar in en liten snabbis för att kolla finfina inköp på Lagersalg. Inte ett dugg avis . VILL HA de fina randiga suitarna du har köpt Loveliva
. Åh, den gul/rosa är ju helt underbar!!
Underbart väder idag. Ava fick jag väcka efter att ha legat ute i vagnen och sovit från 10-14.30. Kände att hon nog behövde få i sig lite vätska. Usch, vilken jobbig kväll det var med henne igår. Usch, satt och grät när sambon kom hem för det känns så hemskt när man inte vet vad det är och vad man ska göra. Känns som mitt fel eftersom det är min mjölk hon dricker och kanske är det då nåt som jag har ätit eller druckit. Men men, sen sov hon hela natten (vaknade för att äta en gång) och sen har hon sovit hela dagen. Somnade nu igen efter att jag gett henne mat. Hon blir nog trött av värmen...
HOppas på en bättre kväll ikväll. Har skippat kaffe idag, så får vi se om det kan göra det bättre...
Ingen shopping för min del idag, men har en hög som ska tvättas innan det kan användas.
Vill också se fler bilder från Lagersalg . Åh, är sååå avis!! Vill också dit ju! Men men, kanske kanske nåt annat år eller får jag fortsätta shoppa på eleraff och nätet
. Men det hade inte varit fel med en trip till Danmark
...
Ikväll har sambon och pojkarna varit på kalas, så jag har varit själv i flera timmar (eller jag och Ava). Kändes hur konstigt som helst när inte nån var hemma. Händer inte alltför ofta . Men nu ligger de i sina sängar och allt är som vanligt igen
.