Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Snåla är inget roligt

God kväll på er flickor !
Sitter här i min ensamhet då barnen sover och sambon är ute i skogen. Knäppa jag glömde bort att prova Småfolks-suiten på Ilon idag. Skulle prova efter att vi kom hem från stan, men med ett par söta gula nyinhandlade byxor från Pop till bebisen så glömde jag helt bort det. Var ju tvungen att kolla allt jag kunde matcha byxorna med . Plockade frm alla bebiskläder och drömde mig bort, så suiten glömdes bort
... Får prova imorgon!
Småfolks blå tröja med elefanter på är grymt söt!! Är sugen på den till Ilon. Ska fundera ...
Jaha, här sitter det en del och degar ... och hoppar upp alla era pengar
hehe...
själv har jag varit rätt duktig idag och har ff lite extra energi. skönt efter flera dagar som lite halvdeppig och uttråkad.
På fm skulle vi till Öppna förskolan i kyrkan, men hamnade ist i trädgården hos en kompis- Var även en annan kompis där med hennes barn, så det var fullt upp för barnen. Kom hem lagom till lunch och nu har Ilon sovit sen kl.12 och lär nog sova 1-2 timmar till . Liam satte jag framför en film, då jag ska försöka ha honom vaken hela dagen. Hoppas det funkar, fast han vaknade tidigt i morse.
Har dammsugat, torkat golv i kök och hall och städat lite i badrummet. Ja, och tvättat alla lakan också . Tja, säger som alltid efter ett sånt ryck att "nu kan bebisen komma"
.
Nu har jag lagt in några bilder på plutten i sin Småfolksdräkt. Tack camilla !
Mina älsklingar somnade 18.15 idag, så den här kvällen kommer bli lång . Liam somnade framför Bolibompa utan välling, så jag hoppas han sover som vanligt inatt men det gör han nog. sambon är och spelar fotboll och inget är det på TV hmmm...
Angelinah: Fina Lindex-tröjor. Såg inte dem sist jag var inne (hmmm, förrgår), men får nog åka dit imorgon eller på måndag. Ilon behöver en massa T-shirts...