• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Butte: Har du kollat om bodyn?

• Jen80

Förresten, nån som tror nåt om Molobyxorna och bodyn (de som Hilda har i BT? Borde man ta 62 i bodyn och 56 i byxorna eller ska man ta 62 i bägge. Vill att hon ska kunna ha dem senare i sommar, men vill ju inte att benen ska försvinna i byxorna.

• Jen80
    Buttelina skrev 2008-05-23 21:11:47 följande:
    imorgon kl 10 är jag där ska jag köpa om det finns? den kostar i så fall 100kr..
    Är det den långärmade med blommor? Isf får du jättegärna köpa den om den finns i stl 62.
  • Jen80
    Buttelina skrev 2008-05-23 21:21:03 följande:
    ja, den som jag visade på isabel häromdagen..men hon hade mönstret på byxorna.. typ svart med diffusa blommorangående byx storlek: här var lillebror 3 månader och har 62 i body och 68 i byxorna...
    Ja, precis den ! Åh, du får jättegärna köpa den isf .
    Hmm, kanske ska ta 62 i bägge då... Blir ju inte att jag har kortärmat på henne nu iaf, för hon hatar och bli minsta kall. avskyr att vara utan kläder och utan blöja . Åh, va svårt! Men det är ju så fint, så hon måste ju iaf ha det .
  • Jen80

God kväll!
    Finfina kläder och barn som vanligt i BT .
    Fina och billiga inköp Butte! Du hittade ingen body till Ava ?
    Söta söta Hilda i fin suit !!
    Och lilla Ida, så söt och fina kläder !

Islod2003: Superfina kläder! Vad kostade byxorna från Name it?

Lade in en bild på min lilla grodunge som hon ser ut ikväll ...

• Jen80
    lillronya skrev 2008-05-24 19:06:27 följande:
    Jo det har ni ju rätt i....Det var detta jag tänkte på.. fast med tillrättat linne då.
    Ilon hade ju de byxorna på sig när han var hos fotografen. Har bilder i galleriet. Jättefint !
  • Jen80
    Duntoffla skrev 2008-05-24 22:03:35 följande:
    Jen-du som har en liten en. Det finns fina småfolksbodys på T nu till mkt bra pris.www.tradera.com/_HELT_NY_BODY_IFR_SMAFOLK_ST6...inte min annons så klart!
    Japp, har lagt bud . Men ni får gärna påminna mig de som kommer ihåg!! Jag glömmer jämt bort auktionerna och blir överbjuden.
    lillronya skrev 2008-05-24 21:59:54 följande:
    Men kära nån, så söt!!!
    Duntoffla skrev 2008-05-24 22:01:30 följande:
    Guuuud vad söt hon är! man blir ju sugen på en till...Isold- fina inköp! Funderar på den gröna småfolken.Säger som Jompa sa förut, man vill ju ha den där härliga kvalitetn och inte den strävare materialet. så svårt att se på bild. Är det ngn som har småfolk T-shirten med grodorna på? vilket material har den?
    isold2003 skrev 2008-05-24 22:01:38 följande:
    Min stora kille avskyr shorts och 3/4 byxor så han har inte så mkt sånt. Jag löpte ett par ESL jeans shorts till honom men de är inte provade än. Ganska tunt tyg och lite halvlånga, verkar bra tycker jag. Till lillkillen har jag mest ärvda shorts och lite Meandifrotté. Till Katvigs turkos/orange tröja ärPlastisocks blå fiskmönster supersnyggt! De finns som shorts.
    Tack !! Kan inte sluta titta på henne där hon ligger i sin vagnlift .
  • Jen80
    Duntoffla skrev 2008-05-24 22:13:49 följande:
    Ok. hoppas jag inte förstörde nu för dig men de flesta kollar väl på tv
    hehe, nä det är nog lugnt. Inte så många med så små här i tråden ... om det inte finns några som tjuvkikar ...
    lillronya skrev 2008-05-24 22:13:52 följande:
    Jag har sett dem bilderna och det är de som inspirerat.
    Så bra . Jag är helnöjd med bilderna och kläderna han hade på sig. Fint, men inte för mycket...

Åh, kan inte bestämma mig för om jag ska ha Molos sorbetkläder till Ava. Tycker de är jättefina, men det har blivit mycket shopping nu. Har mycket den här månaden, så man får försöka tänka lite .
  • Jen80
    Duntoffla skrev 2008-05-24 22:26:32 följande:
    kom du ihåg rabattkoden? Vilken velour fnular du på?Fan vilken cool låt Frankrike hade!
    weekend
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9