Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Duntoffla skrev 2008-05-26 18:58:27 följande:
    Usch, stackaren! Håller alla tummar och tår för henne nu!(har du fått pestosen nu från mig?)

ja nu är där lite pesos från dig.

jag ska skicka henne ett personligt kort också utöver blomman, tänkte göra något skojsigt som kanske muntrar upp henne lite mitt i allt det hemska. Någon som vet någon riktigt rolig historia som man kan skriva på kortet?

• Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2008-05-26 18:58:59 följande:
    Åh nej fy vad hemskt, tårarna rinner. Dålig erfarenhet av sådana här saker tyvärr.
    ja det är ju det jag har med tyvärr...det är väl därför jag blir så påverkad nu fast jag inte känner henne utanför internets värld.

Men nu menade jag inte att förstöra stämningen helt här i tråden...nu ska här shoppas o snackas molo lagersalg
  • Zvartaliljan
    Tjejtriss skrev 2008-05-26 19:18:50 följande:
    Äsch, jag kan inte släppa Molos kaninkappa... Kan den finnas på lagersalgen tro?
    nej tyvärr  jag kontaktade ju Molo direkt när jag letade efter en och då fanns det bara en ensling kvar i 98, som ju råkade passa Maia perfekt
  • Zvartaliljan

är det helt omöjligt o ta med Maia till lagersalgen?? Min barnvakt kunde helt plötsligt inte o ingen annan heller

• Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-05-27 12:33:59 följande:
    kom igen häng på på fredag.. det blir du jag duntoffla och alex07
    ey jag med! Glöm inte mig
  • Zvartaliljan
    Grodan33 skrev 2008-05-27 16:11:03 följande:
    någon som vill hjälpa ska köpa småfolk känning tii min tjej snart 2 år bara 82 lång 14 kgräcker det med 74/80 då eller ska man ta 86/92 kanske blir för lång va?
    De är rätt smala i modellen och jag har 86/92 till min dotter som är 86cm lång och bara väger 10kg så jag tror absolut inte du kan ta mindre!
  • Zvartaliljan
    Fantastiska Skatt skrev 2008-05-27 20:55:47 följande:
    Om du går in i BT så öppnar du den här vanliga tråden genom länken i TS så har du båda trådarna öppna, den ena går du till ditt galleri med så kan du växla fönster och postar inte inlägget förrens du lagt in alla bilder
    eller så högerklickar du på bilderna i galleriet och väljer "öppna i nytt fönster". Så är det bara att kopiera o klistra in dom när du går till tråden sen
  • Zvartaliljan
    alex 07 skrev 2008-05-27 22:50:30 följande:
    ok, jag skall dit på fredag.
    jag ska dit på fredag om jag lyckas skramla ihop tillräckligt med pesos bara...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9