Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

God morgon, jaha snööööö idag med och inte så lite heller. FY så tråkigt men va gör man. Hoppas på att de kommer lite kläder i lådan
    Jag är så shopping sugen, vill ha villervalla ... så underbara färger men som sagt ska vänta liiiiiite till (om det går) !!!

Idag ska jag påskpyssla med mina söner och min kompis och hennes dotter och son ..(pojkarnas kusiner )

• CamillaJ
    J essica skrev 2008-03-18 07:52:27 följande:
    Mysigt med snö. Här är det bara kallt och jättelite snö
    jompa skrev 2008-03-18 07:54:27 följande:
    Åh jag är så trött på denna snön, vill inte ha vinter nu, vill ha vååååår. Man tappar ju sugen till allt.
    Ja nej jag vill INTE ha snö, vill ha vår herre gud det är som du säger jompa man tappa suget trodde inte snön skulle dyka upp igen vi som haft upp till 10 plus ju .. sol och härligt!!
  • CamillaJ

Alltså vaknade mamman upp igen? Alltså lever hon? Och barnen dog? Jag trodde alla dog fy ja så hemskt att det finns så SJUKA männiksor rent ut sagt!!

Ledsen

• CamillaJ
    Tjollabolla skrev 2008-03-18 08:06:52 följande:
    Så underbar!
    Åhhh va fin han är! Åh så fin den dressen är...
  • CamillaJ

Åh ska snart se om posten kommit, fasen jag sitter här och bara gråter hela tiden kan inte sluta tänka på de små barnen i arboga och stackars mamma att vakna upp med ett sånt hemskt besked, fasen att sånt kan får eller överhuvudtaget händer. Små söta underbara oskyldiga barn.. jag fattar det inte!!

• CamillaJ

God kväll tjejer, hittat eller  shoppat ngt roligt? Jag la ut 2 nya bilder på mina killar idag fast icke med ngt danskt bra va haha.. men iaf BUTTE har du hört ngt om dessa stjärnor ?!

• CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-03-18 20:54:51 följande:
    nä jag glömde
    Men HUR kunde du? Haha.. okey då men dom kommer endån inte ännu!
    Åter till 5 an
  • CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-03-18 21:02:54 följande:
    jag ska höra imorgon Glömde helt för vi var tvungna att sticka ut i snön SÖTA dina killar är i bildis!
    Åh ja visst är dom men du dina sötisar i snön är inte så dåliga dom heller, gud va fint de lyser upp i all den vita snön !
  • CamillaJ

Åh ni prata namn, jag fick då inte det namn jag ville ha till min lille kille när han föddes det va så himla klart så fort jag fick honom i min famn sen när vi låg där på bb och jag läste MAMA eller vad de nu var så iaf så stod det där så stort och jag blev störtkär, men dessvärre INTE sambon ÅH .. men så blev det Albin jag ville så gäääärna att han skulle heta Tevin, ett av det finaste namn jag vet men jag tjatade tillslut fick han iaf heta det i andra namn hehe. Men Albin är endån Albin nu så hehe han passa som Albin
    Isak var solklart redan från Plus!!
    Tjejnamn skulle jag inte komma på .. nej har bara massor av fina pojknamn i huvudet!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9