-
-
men hallå va lustigt det blev fick med ditt kort???? Nämen...
-
Haha jadu vet inte vad som hände , myskoLina med Liten skrev 2008-03-04 10:48:22 följande:Oj det har jag inte lyckats medJa nu såg jag i BT .. tackar!! Funderade på ett par men usch måste köpa kik kid jackan först nu som jag bestämmt ..har tvingat mamma till Eleraff när hon skulle in till stan men vi få se efter jobbet idag HOPPAS haha.. ska ju ha den ju!!!isold2003 skrev 2008-03-04 10:49:44 följande:Ja det såg lite roligt ut Vad förvånad jag blev! Måste nog tvinga på storebror shortsen fast de eg är till lillkillen. Får nog muta med chokladboll..Ja.. nu kör vi med dubbel kort istället för alla på ettButtelina skrev 2008-03-04 10:51:01 följande:e ni två ett par nu eller
nån mera som vill vara med haha!!!
-
Så nu har lillkillen här hemma somnat och storebror kolla på Toy Story
haha. Jag ska ut och ser om posten har kommit, eller den har kommit så jag ska ut och HOPPAS på att Isaks nya skor har kommit!
Sen blir det några koppar Kaffe...jag lär väl vara tillbaka här snart haha!
-
Men isold då vill jag med besöka den
Haha!!
-
Inga skor idag heller.. BLÄH!
.. få kolla på era bilder istället
-
Jaha nu var det tyst ett tag
men är det ngn som vet eller tro att dom kommer att sälja småfolks regnkläder i set?? Vill nämligen bara ha byxorna.. ?!
-
Men oj vad ni skrivit sedan jag läste sist var typ 4 tim sedan
tom mindre haha!!
Ingen Kik Kid idag heller, men imorgonså snart haha.
Har precis haft besök (Jen80) barnen lekte bra idag men lillkillen min är så hängig...hoppas inte han blir sjuk ..ska på babysim på torsdag bara lite på skoj de andra är 6 månaders bebisar typ hehe (mamma som har det)
men Albin ha aldrig varit i simhallen.
Ingen som vet om Katvig kommit med badkläder ngnstans? -
Ja tack kom på det sen fick ju mejl idag på morgonen. Men shit kan inte bestämma mej om jag ska ha dom shortsen eller inte .. hmmm .. undra hur dom är i storlek.jompa skrev 2008-03-04 17:38:28 följande:EST hade lite badkläder.
-
Äsch blir ett par badisar till honom ..((lillkillen))..hoppas han blir frisk till torsdag.