Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Duntoffla skrev 2008-03-08 21:06:49 följande:
     Tack! Noel kommer att vara 8-11 månader så bör man ta 86 då tror du?
    Det är ju snöre i dom, men min lillkille är typ normal smalis hehe men sen bero det på hur man vill att dom sitter, hans var ju att växa i men satt endån bra! Men de är små i storlekar iaf
  • CamillaJ
    Duntoffla skrev 2008-03-08 21:12:15 följande:
      inte som min lilla knubbis då? Jag tror jag testar med 86 om jag hittar några.
    Mmm.. ok skulle ta en 86:a till en liten knubbis
  • CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-03-08 21:32:52 följande:
    jättesöt är han!
    ja jo jag tycker det
    NovJenny skrev 2008-03-08 21:35:53 följande:
    Shit, ni kommer få problem sedan. Eller rättare sagt HAN kommer få problem. Hi hi... Med tjejer/ killar alltså...
    Ja, vi bruka säga det, men jag ska hålla honom hemma så länge jag kan Haha!
  • CamillaJ

God dag!! Ser att ni prata wallies, vi har eller hade i barnens lekrum men så fort dom kom upp så pillade de sönder de flesta.. jätte trist men kvar har vi en giraff ,sköldpadda och lite små blommor hehe tror vi har två apor med eller en iaf men ja den giraffen är nog ingen sån du är ute efter.. men jag tyckte den va rolig eftersom den var ca 1 meter och jag vill ha stooora, just nu är jag ute efter en STOR haj så säg till om ni ser ngt när ni är ute på jakt!!

Annars ingen ny shopping, jätte tråkigt verkligen men på fredag så ska jag och Isak min 2 ½ åring till simhallen så innan där ska vi tar en runda på stan så det bli nog in på eleraff men vet inte riktigt vad jag vill  ha, kanske molo`s byxor de nya regnbågs byxorna men hur är den gröna i dom?
    Är det nån likhet med den grönarandiga Molo eller katvig?

• CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-03-12 13:44:25 följande:
    ja
    Hur är det gröna i dom?? Som molos nya grönrandiga typ? Katvigs gröna...nya?
  • CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-03-12 13:46:28 följande:
    inte som katvigs gröna... katvigs nya gröna är gräsgrön...
    Hmm jadu ...jag tänkte att den var mer grön en den är? Jaja glöm det haha
  • CamillaJ

Puh!! Barnen kolla på Dora.. (Tjatiga Dora)
    Jag la precis ut 3 bilder i bt. Inga nya kläder tråkigt nog .. men endån

Ska gå och laga middag nu tills sambon kommer hem, några förlag? Usch detta att komma på vad man ska äta varje dag gör mej galen .... *suck*

Ni har haft kul här idag ser jag

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9