• 9Kärleken6

GeKås/Ullaredtråden volym 6

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås 

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma & plutt i magen!.?:*¨¨*:?.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-03 08:51
    Länk till bildtråd: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html
  • Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6
  • Lindizz

obelix..jag var där i onsdags och ja tyckte inte att de fanns så mkt i min smak till tjeji storlek 86...köpte ett par tights och en klänningströjja....mkt dåligt utbud

Kille i storlek 104 fanns de mera i....jag kollade efter 110 men de hänger ju på samma ställen...köpte bara ett par byxor då våran som har tillräckligt...men de fann ju en del iallafall

• Beiban

Är det någon som vet vad fällarna kostar på gekås? Har läst det i nån tråd förut, men orkar inte leta.......

• sandy85

Hur är det med my little pony grejer/kläder???

• Lindizz

de fanns lite grann my little pony..köpte en sådan stor mjuk som kunde prata om man tryckte på den....dotterna är helt förtjust i dom...inte billiga i vanlig butik men på ullared går de ju an o köpa...så de fanns de ju lite av...även av den hårda varianten

• 2007 Mamma
    Beiban skrev 2008-03-09 20:07:22 följande:
    Är det någon som vet vad fällarna kostar på gekås? Har läst det i nån tråd förut, men orkar inte leta.......
    De verkar variera lite i pris.. köpte min för 229kr men har läst andra som betalat 269kr så de ligger väl där emellan...
  • Mikah

Lindizz. Var det en sån My little POny som fanns tex med nappflaska och så låter den. Vad kostar dem på Gekås?

• Lindizz

ja precis....köpte en i januari som e en bebis me nappflaska...den kostade 149 ....o i onsdags köpte ja en som kunde säga typ god morgon osv me lite tillbehör...den kostade me 149

• Mikah

Tack Lindizz. Min dotter som är 5 gillar dem också, just nu har hon ju en dock och bebis period då vi väntar på kusinen i magen. Hon har inte lekt med dockor och sånt förrän nu sista halvåret.
    Jag tittde på Maxi och där kostade ju liknande runt 500 kronor.

• Lindizz

ja jag har oxå sett dom för runt en 499 typ....så de e ju helt klart prisskillnad

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6