• 9Kärleken6

GeKås/Ullaredtråden volym 6

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås 

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma & plutt i magen!.?:*¨¨*:?.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-03 08:51
    Länk till bildtråd: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html
  • Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6
  • bebbe made in italy

Jag var i Ullared förra torsdagen, det var knappt en människa där, vi parkerade jättenära gekås och det var bara en framför när vi skulle betala, jätteskönt. Synd är bara att dom just nu bygger om så det är ju bara för rörigt, jag hittar inte alls där längre och dessutom skulle jag handla massa babygrejer men utbudet var just nu jättelitet just för ombygnaden så jag var allt lite besviken. Skall dock dit nu igen på torsdag med en annan kompis så då kanske dom fått in nåt nytt, här blir det tätt mellan turerna

Med vild bebis i magen
  • CherryGirl
    bebbe made in italy skrev 2008-03-10 13:11:44 följande:
    Jag var i Ullared förra torsdagen, det var knappt en människa där, vi parkerade jättenära gekås och det var bara en framför när vi skulle betala, jätteskönt. Synd är bara att dom just nu bygger om så det är ju bara för rörigt, jag hittar inte alls där längre och dessutom skulle jag handla massa babygrejer men utbudet var just nu jättelitet just för ombygnaden så jag var allt lite besviken. Skall dock dit nu igen på torsdag med en annan kompis så då kanske dom fått in nåt nytt, här blir det tätt mellan turerna
    När vi var där i fredags så tycket jag inte att det var så rörigt! Hittade massa roliga bebis saker!
  • bebbe made in italy
    CherryGirl skrev 2008-03-10 13:14:12 följande:
    När vi var där i fredags så tycket jag inte att det var så rörigt! Hittade massa roliga bebis saker!
    Okej jag var nämligen där med en kompis i augusti och dom hade sååå mkt fina grejer till bebisar då, filtar, snuttar massa sänkläder och mobiler till sängarna, nu fanns inget det var inte mkt alls att välja på, jag var som sagt jättebesviken Dessutom så tyckte jag att det var asrörigt, jag har alltid kunnat gekås som min egen ficka men nu virrade jag to. bort mej. Vad köpte du till bebben då?? Jag köpte en badbalja, skötdyna, lite sänkläder och lite vanliga kläder samt tvättlappar och sånt. Skall ju dit på torsdag igen och då kanske dom fått in nåt nytt kul
    Med vild bebis i magen
  • CherryGirl
    bebbe made in italy skrev 2008-03-10 13:19:05 följande:
    Okej jag var nämligen där med en kompis i augusti och dom hade sååå mkt fina grejer till bebisar då, filtar, snuttar massa sänkläder och mobiler till sängarna, nu fanns inget det var inte mkt alls att välja på, jag var som sagt jättebesviken Dessutom så tyckte jag att det var asrörigt, jag har alltid kunnat gekås som min egen ficka men nu virrade jag to. bort mej. Vad köpte du till bebben då?? Jag köpte en badbalja, skötdyna, lite sänkläder och lite vanliga kläder samt tvättlappar och sånt. Skall ju dit på torsdag igen och då kanske dom fått in nåt nytt kul
    Jag har bilder i mitt galleri under två kategorier, diverse ullared och till Bebben.
    Jag hittade massa roliga saker där nere, sängkläder, badbalja, leksaker, snuttar, filtar, åkpåse, myggnät, hjulskydd, regnskydd, bäddmadrass, kläder mm..
  • bebbe made in italy
    CherryGirl skrev 2008-03-10 13:37:16 följande:
    Jag har bilder i mitt galleri under två kategorier, diverse ullared och till Bebben.Jag hittade massa roliga saker där nere, sängkläder, badbalja, leksaker, snuttar, filtar, åkpåse, myggnät, hjulskydd, regnskydd, bäddmadrass, kläder mm..
    kikade och du hade hittat lite andra grejer än mig. Men vi hade köpt mkt samma Nalle puh sängkläderna fanns inte när jag var där.
    Med vild bebis i magen
  • CherryGirl
    bebbe made in italy skrev 2008-03-10 14:04:39 följande:
    kikade och du hade hittat lite andra grejer än mig. Men vi hade köpt mkt samma Nalle puh sängkläderna fanns inte när jag var där.
    De kanske hade fått in mera nytt när jag var där.. Tur att du ska dit nu så snart igen... så att du inte missar nått!
  • bebbe made in italy
    CherryGirl skrev 2008-03-10 14:08:52 följande:
    De kanske hade fått in mera nytt när jag var där.. Tur att du ska dit nu så snart igen... så att du inte missar nått!
    Ja det är tur Hoppas dom fått in lite nya grejer igen! Som sagt när min kompis handlade till sin bebbe fick hon tag i sååå oerhört mkt!
    Med vild bebis i magen
  • CherryGirl
    bebbe made in italy skrev 2008-03-10 14:10:05 följande:
    Ja det är tur Hoppas dom fått in lite nya grejer igen! Som sagt när min kompis handlade till sin bebbe fick hon tag i sååå oerhört mkt!
    Ja det är ju så olika där nere tycker jag, nappar, nappflaskor coh sådant hade de ju inte fått in något nytt alls sedan jag var där i dec, det blev jag lite besviken över!
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6