• 9Kärleken6

GeKås/Ullaredtråden volym 6

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås 

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma & plutt i magen!.?:*¨¨*:?.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-03 08:51
    Länk till bildtråd: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html
  • Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6
  • zetika

någon som har köpt deras ståbräda? passar den till alla vagnar? vi har en emmaljunga.

någon som har deras aktivitets täcke (lektäcke) och har bild på det? funderar på ifall det är liknande som finns på coop nu på extrapris.

• cammily

någon som vet om dom har bilbarnstolar. den som man har efter babyskyddet.??

• Mammaijuli
    cammily skrev 2008-03-04 15:19:34 följande:
    någon som vet om dom har bilbarnstolar. den som man har efter babyskyddet.??
    Tror inte att de har det.. har aldrig sett det iaf.
    men om ingen annan vet så kan jag kolla när jag ska dit.. den 25..
    Men tror säkert här är ngn som svarar innan dess
    Jag älskar mina killar!!!
  • LeeLoo82

jag ska iväg till gks om en vecka. e gravid så jag kommer nog att handla mkt. e det ngn som några extra bra tips man ska köpa och inte.....

• CherryGirl
    LeeLoo82 skrev 2008-03-04 16:09:23 följande:
    jag ska iväg till gks om en vecka. e gravid så jag kommer nog att handla mkt. e det ngn som några extra bra tips man ska köpa och inte.....
    Jag har bilder i mitt galleri på vad jag har shoppat till våran bebbe.
    Ska iväg nu på fredag och shoppa ännu mera!
  • Skogshallon
    LeeLoo82 skrev 2008-03-04 16:09:23 följande:
    Köp ingen babykudde där. Köpte en (kanske finns flera modeller, den vi har kostade runt en tia) och kuddens innehåll åkte ut på sidorna och blir helt platt i mitten. Inte så bra.
    Den plastade frottén är däremot jättebra!!!
    Det främsta syftet med barnkalas är att påminna dig om att det finns värre barn än dina egna...
  • 2007 Mamma
    Skogshallon skrev 2008-03-04 16:28:09 följande:
    Köp ingen babykudde där. Köpte en (kanske finns flera modeller, den vi har kostade runt en tia) och kuddens innehåll åkte ut på sidorna och blir helt platt i mitten. Inte så bra. Den plastade frottén är däremot jättebra!!!
    Jag köpte kudde där och den har inte blivit så, använd i typ 6månader nu...
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6