• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Bellahhh

Jag vill gärna veta allt om Geckon + och - och vad man skall tänka på.. Pöss å kraaam

Min familj är finast
  • Cassandra87

svar till Abunai:
    Att beställa endast en suflett kostar 380kr. Dock så är det en beställningsvara och kan därför ta upp till 6-7veckor att få denna + att man ska betala i förväg, jag väntar fortfarande på min mörkblåa..
    :( Konstigt att de inte har sånt inne, eftersom det är ju det som är tänkt att man ska kunna kombinera färgerna hur man vill..och att vänta 6-7 veckor per del är ju lite väl orimligt eller vad tycker Ni?

• Cassandra87

Är ny på bugaboo, hur låser man framhjulen så att de inte svänger samt hur ändrar man "inställning" på dem?

• Stargirl
    Cassandra87 skrev 2008-03-06 15:57:57 följande:
    svar till Abunai:Att beställa endast en suflett kostar 380kr. Dock så är det en beställningsvara och kan därför ta upp till 6-7veckor att få denna + att man ska betala i förväg, jag väntar fortfarande på min mörkblåa..:( Konstigt att de inte har sånt inne, eftersom det är ju det som är tänkt att man ska kunna kombinera färgerna hur man vill..och att vänta 6-7 veckor per del är ju lite väl orimligt eller vad tycker Ni?
    Jag tror att det är svårt att legrhålla ALLT så man binder väl pengarna på sånt som man tjänar pengar på och inte på alla smågrejer i alla färger även om man skulle vilja. Det är vad jag tror iaf. Sen så har ju de flesta butiker en massa annat oxå inte bara Bugaboo
  • Stargirl
    Cassandra87 skrev 2008-03-06 16:00:14 följande:
    Är ny på bugaboo, hur låser man framhjulen så att de inte svänger samt hur ändrar man "inställning" på dem?
    På framhjulen sitter det vita "plippar" de ska upp i hålet bakom hjulet. Alla vita delar är sådant som har en rärlig funktion.
  • Kajsan

Men för hel---ete!
    Vagnen går inte in i hissen när ståbrädan är på även om man fäller in den på max!
    Nu flyttar jag! F-N!!!

• kristinaa75

Jag tycker det är svårt att veta hur man ska ställa in fjädringen. T väger snart 9 kg och nu har vi satt det på hack 3, ( tänker att vi alltid har lite packning med också) Vad har ni andra på , hur ska man tänka? Vad är bäst för lite eller för mycket fjädring eller är det en smaksak bara?

• Stargirl
    Kajsan skrev 2008-03-06 16:23:55 följande:
    Men för hel---ete!Vagnen går inte in i hissen när ståbrädan är på även om man fäller in den på max!Nu flyttar jag! F-N!!!
    Vilket skit....
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2008-03-06 16:25:52 följande:
    Vilket skit....
    Ja, detta var ju absolut sista alternativet eftersom inte syskonvagn fick plats, nu är det ju helkört.
    Får köra med sjal till bäbis och sittvagn till stora tjejen.
    Man blir ju galen!
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2008-03-06 16:27:28 följande:
    Ja, detta var ju absolut sista alternativet eftersom inte syskonvagn fick plats, nu är det ju helkört.Får köra med sjal till bäbis och sittvagn till stora tjejen.Man blir ju galen!
    vad trist. Men med sittdelen får brädan plats då blir det mer plats över.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13