• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Diana och Thea
    Bellahhh skrev 2008-03-06 08:41:34 följande:
    Är du här också ;)
    Where else... Bästa tråden juh!!!
  • Bellahhh
    Diana och Thea skrev 2008-03-06 08:45:12 följande:
    Where else... Bästa tråden juh!!!
    Mohahah återstår att se jag älskar ju UJ, buggan arrives på måndag hehe..
    Min familj är finast
  • Abunai

Tänkte bara berätta för de som kommer ihåg min story. Jag har fått mitt nya chassi nu, och det funkar ju perfekt. Ingen skevhet whatsoever så jag är helt nöjd! Härligt! Nu ska det bara köpas lite nya färger till den också.

• Safireee
    JeaW skrev 2008-03-05 20:00:55 följande:
    Hej! Jag har en ny Bugaboo Cameleon med det "gamla" chassit...får dock inte parkeringsbromsen att fungera. Någon som kan hjälpa eller någon som vet om de brukar strula? Jag har försökt att skruva på den där skruven som det står att man ska göra i instruktionsboken men inget händer. Själva bromsen fastnar liksom inte i låst läge...Någon som kan hjälpa eller är det fel på bromsen...??
    Jag köpte också en ny Cam med det gamla chassit i affär och då fungerade inte bromsen. Det kändes som att den skulle gå av om man drog i den tillräckligt. Jag gick tillbaka med den och då skruvade reparatören upp själva låsgrejen och pillade kugghjulet tillrätta igen. Han sa att det var ganska vanligt att den kunde hoppa snett och att låset inte fungerade då. Det kanske är samma problem som din vagn har? Hoppas att det löser sig!
  • JohannaJ

hej hej,
    har en cameleon och en son som hatar att ligga ner. Han blir 3 månader nästa vecka. När kan/får/bör man byta till sittdelen? Jag vill ju kunna barnvagnspromenera utan att Hilding skriker sig blå

har fått en liten tomtebebis
  • Lille Mammsen
    Är du här också ;)
    *ASG* Japp...hittat hit jag me pga vill ha en extra vagn (som är vändbar + smidigare att resa med) Får dock EJ köpa NY BB för "gubben" då alla tidigare troll fått NYA vagnar & typ ca 3-5 st NYA per barn *asg* UJ´n jag nu har här hemma har MASSOR av tillbehör...i olika färger=DYRT! Därför få jag ingen NY BB nu iallafall.....senare kanske *asg*
  • Lille Mammsen
    Är du här också ;)
    Hörrö,va det därför du sålde UJ´n för att FLYTTA till denna tråd????????????????????????????? *ASG*
  • Hannnas
    JohannaJ skrev 2008-03-06 09:00:17 följande:
    hej hej,har en cameleon och en son som hatar att ligga ner. Han blir 3 månader nästa vecka. När kan/får/bör man byta till sittdelen? Jag vill ju kunna barnvagnspromenera utan att Hilding skriker sig blå
    Går bra att byta nu Jag bytte när Måns var 2 mån drygt o BVC "godkände" buggan pga ergonomin

Din son kommer att visa om han inte är nöjd eller om nåt är fel
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • dinana

funderar på att köpa en bugga och en uj... är det bra... jag menar de är ju bäst och bra på olika saker... typ

♥ mamma till en liten molly ??? 061216 ♥
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13