• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • nica83

Någon som vet om Sunshade till Bee används under den vanliga sufletten?? Så man kan ha båda? Annars blir det ju rätt så varmt och ljust tycker man...

♥ J - underbara son ♥
  • thj
    Lille Mammsen skrev 2008-06-03 23:18:23 följande:
    150:- inkl. frakt för ett "nytt" lock till bugaboo´s skötväska/bag = Ok pris!? (ingen köp/sälj annons)
    Okej Pris
  • lillebror ja

nu vill jag bli med bugga igen!!! Vad hände med rabaatten hos Babytrade? Har de tagit bort den? Är det någon som kommer ihåg koden som man ska använda sig utav för att få -50 EUR??

• Kajsan

lillebror ja skrev 2008-06-03 23:43:20 följande:

nu vill jag bli med bugga igen!!! Vad hände med rabaatten hos Babytrade? Har de tagit bort den? Är det någon som kommer ihåg koden som man ska använda sig utav för att få -50 EUR??
    De brukar kunna ge ut den om man mejlar.
  • Kajsan

Imorrn får jag min Bugaboofilt förresten! Jag är sååå nyfiken på den

• s v e a
    Caeruleus skrev 2008-06-03 16:06:40 följande:
    s v e a skrev 2008-06-03 11:32:55 följande:Nu är jag tillbaks och skall försöka förklara. Du behöver INTE ta bort fästena nertill!!Du tar loss selen vid axlarna och lirkar ur den ur ryggvadderingen nertill. Sen låter du selen gå ut i sidan istället och fäster den åter vid axlarna.Ryggselen rak: jag har fäst ryggselen långt ner (2a fästet nedifrån) så att en stor del av axelskydden löper bakom hans rygg. Om jag då lägger ryggselen platt mot ryggstödet så kan jag sticka ner det svarta plastspännet i hålen i ryggen. Då hålls de på plats medan jag lägger ner grabben.Hinner inte fixa bilder nu för jag skall iväg och kuta vårruset men skall försöka komma ihåg att ta några senare!!
    Nu förstår jag! Tack!
  • Caeruleus

Strålande!!
    Hur gick det för Azel - fick du till det eller vill du att jag skall lägga upp lite bilder?

• Azel

Hjälp snälla, vad heter sufflet på engelska

• oOrosamarängerOo
    Azel skrev 2008-06-04 16:21:06 följande:
    Hjälp snälla, vad heter sufflet på engelska
    Heter canopy eller hood. Pekar uppåt, ny tråd/ar
  • Ms Kanga

Kajsan och Mamma2003 får snacka ihop sig och be moderatorerna stänga den ena av de nystartade trådarna

• oOrosamarängerOo
    Ms Ms Kanga skrev 2008-06-04 16:45:28 följande:
    Kajsan och Mamma2003 får snacka ihop sig och be moderatorerna stänga den ena av de nystartade trådarna
    Nja, Mamma2003 har inte startat en ny tråd.
  • Ms Kanga

Sorry, trebarnsliv förstås och kajsan förstås

• mamma på vift

oki vilken tråd gäller???? kan någon bara bestämma vilken som gäller o skriva det så alla vet!! jobbigt att behöva läsa o skriva på 2 ställen!!

*Mamma till 1 prins och 1 groda*
  • leson76

Kan inte använda min Skip Hop Dash när storebror står på ståbrädan.
    Funderar på att byta till Skip Hop Pronto eller saddlebag. Någon som testat på Bugaboo med ett barn på brädan?
    Har själv inte sett dem i verkligheten.

• ewamarie
    leson76 skrev 2008-06-04 19:57:24 följande:
    Kan inte använda min Skip Hop Dash när storebror står på ståbrädan. Funderar på att byta till Skip Hop Pronto eller saddlebag. Någon som testat på Bugaboo med ett barn på brädan? Har själv inte sett dem i verkligheten.

NY TRÅD!!!!!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m33306410.html

Världens vackraste Mira Juli-06, Bebis i magen BF Juni-08
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13