Bugaboo tråden nr 13
Det ultimata skulle ju visserligen vara att man hade båda, och dessutom x 2 en av varje till varje barn....
Happy 2: jag har tyvärr inte svar på alla dina frågor eftersom jag är en ny bugaboo-ägare (3 dgr) men kan bara säga att jag ångrar att jag inte köpte den här vagnen (cameleon) till min äldsta dotter som nu är 3 år - och åker vagn fortfarande. Jag har haft fyra vagnar till henne....
Ni som har rest med vagnen har ni alla haft transportväskan? Vågar jag flyga till Finland med vagnen utan väskan, mannen säger att jag får inte men vet inte hur jag ska klara mig utan vagn. Ångrar att jag inte beställde väskan med vagnen...var snål....
Ska jag försöka få tag i en innan vi åker eller vågar jag chansa? Något jag måste tänka på i så fall (har liggdelen på)?
Jag har varit i Hägsätra i dag och inhandlat en transportväska och provkört Been med min treåring. Hon satt och låg i den hur bra som helst! Hittills trodde jag att den passar inte så bra till större barn men har ändrat mig. Man kan ju göra sittdelen längre då hade hon en jättebra sovställning. Visserligen är hon ganska liten (kort) men det såg ut att det skulle funka till henne minst ett år till.
Hon sitter och ligger som en säck potatis i den sulkyn vi har till henne nu (chicco ponee) jag hatar den vagnen nu när jag sett henne sitta i Been....![]()
Tycker du ska provköra Been, Emma, den är helt fantastisk!
Vill ha...![]()
Slänger en fråga här när jag ser att det varit mycket snack om ståbrädor och skötväskor. Har nu fått min Bugaboo-ståbräda till Camen jag har den med liggdelen på. Vilken skötväska? Det går ju inte hänga något över styret nu när man kör med ett barn som åker ståbrädan? (jag har dessutom bara en jättestor från Gaia & -ko som jag köpt till dubbelvagnen, behöver en mindre till Camen). Finns det något man kan hänga "från sidan"?