• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Bäbbemaggen
    dinana skrev 2008-03-07 10:49:12 följande:
    någon som har bild på canvasen, skulle vilja vet hur den ser ut..
    Menar du den rosa "nya" canvasen, så har jag i mitt galleri...
  • Veronica30

Hej !!
    Var kan man köpa Swivelhjulen ?
    Måste köpa nya

• dinana
    Bäbbemaggen skrev 2008-03-07 11:16:47 följande:
    Menar du den rosa "nya" canvasen, så har jag i mitt galleri...
    Ja precis.. tack så mycket.. den är lite mer ceriserosa verkar det som.. eller? starkare rosa...
    ♥ mamma till en liten molly ??? 061216 ♥
  • Lille Mammsen

Sambon har en vän i USA som kan skicka alt. skall strax flytta hem TO SWEDEN! Tänkte om han kunde köpa en Frog alt. cam där åt mig,vet någon här en bra sida alt. butik som har special pris?? Skall endast ha som extra vagn och har redan en sprillans ny UJ,beggade Bugaboo ligger ganska högt här hemma...förutom den jag blev snuvad på igår för 2000:- *suck*

• kirsikka

Är det någon som har en skötväska fr Gaia & Ko modell Carry All och har bilder på den? Tror det är den väskan jag vill ha men har svårt att bestämma färg. Har en beige dubbelvagn och ska köpa en brun Cam med rosa topp. Hjälp mig att välja? Färgen Fish Girl funkar säkert men är lite tveksam eftersom jag brukar inte gilla så starka mönster.

Tacksam för åsikter

http://www.mammashop.se/group.asp?group=12&sub=12

• Chai Latte

hej hej!

Brukar kika in här då jag vill köpa en bugaboo *ler* undrar vart man kan köpa en i göteborg?

• Stella81
    Stargirl skrev 2008-03-07 09:07:37 följande:
    Orange åkpåse på Tradera.www.tradera.com/auction/auction.aspx ej min annons!!!
    Vilket bra tips, har varit sugen på en sån till vår helbruna vagn  Men synd med felstavningen, känns genast tristare... Någon som vet om den orange åkpåsen är samma orangefärg som topptyget i canvas eller fleece?
  • Lottetottan
    Chai Latte skrev 2008-03-07 12:31:06 följande:
    hej hej!Brukar kika in här då jag vill köpa en bugaboo *ler* undrar vart man kan köpa en i göteborg?
    Du kan köpa en på Storken i Linné stan, eller Baby Hörnan på Backaplan, Babyproffsen i Sisjön, eller My Baby i Torslanda för att nämna några... Lycka till!!!
    ღღღღ Stolt mamma till en liten Elton den 10/10-07!! ღღღღ
  • Corpset

Någon som har koll på leveranstider från kidzshop? Beställde lagervaror i måndags och inget har dykt upp än. Måste ha snöhjul för att ta sig ut här. :)

• CamillaKamel

inga fler som vill svara?
    puffar min andra fråga med...vad kan man ta för nästan ny liggdelsklädsel,platta,madrass och lock? frog...

CamillaKamel skrev 2008-03-07 08:31:33 följande:
    köpt en beg frog men klädseln är inte den roligaste(solblekt)vad har jag för alternativ?1. beställa ny klädsel till frog i butik2. Köpa cam tyg nytt eller beg? funkar det? är det topp eller bas man köper eller har man båda?...vill byta hela min klädsel3. går det att färga klädseln? då jag har tummen mitt i handen och tror uínte jag kan sy snyggt...4. finns det nåt ställe där man kan lägga in beställning så någon syr upp klädsel?vad tror ni är bästa alt, vad hadeni gjort?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13