• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • mrsjling

Här finns några! Vet inte om det är sådana du vill ha men kan kanske inspirera att sy några? Verkar inte så svårt att sy...(tror jag, är själv usel på att sy!) Vilka var det du såg på ebay?

Stargirl skrev 2008-03-08 12:51:47 följande:
    Jag vill ha en sittdyna till min Bee. Har sett på E-bay. Ngn som vill testa att sy en? Jag vågar inte. För komplicerat.Skulel vilja ha en i en fin ljusrosa nyans
  • SmillaMilla

Åhhh nu skall min bugga pimpas.

Jag har precis beställt ett katvig röd/rosa/grått midiappel lakanset, som jag tänkte sy en suflett och förhoppningsvis en sittdels klädsel utav. Visst kommer det bli snygg! 

Mamma till Anton-03 och Svea-07
  • MiAmor
    Lille Mammsen skrev 2008-03-08 13:45:52 följande:
    Någon här som kan tyska? (Behöver hjälp)
    kan inte tyska men på babelfish.altavista.com kan du översätta hela textstycken från tyska till engelska iaf..
    mamma till världens vackraste Emilia Sunshine
  • Trojka

Tror ni det är någon idé att försöka sälja en Bugaboo-ståbräda utan fästen? Alltså, tror ni att man får nåt för den? Hade tänkt slänga ut den på Tradera isf...

• mrsjling

Gör det! Man kan väl köpa till fästena sen tror jag.

Trojka skrev 2008-03-08 18:24:08 följande:
    Tror ni det är någon idé att försöka sälja en Bugaboo-ståbräda utan fästen? Alltså, tror ni att man får nåt för den? Hade tänkt slänga ut den på Tradera isf...
  • Kajsan
    Trojka skrev 2008-03-08 18:24:08 följande:
    Du kanska tjänar på att köpa fästen och sen sälja den? Jag skulle inte orka köpa först på tradera och sen beställa fästena för sig...
  • Trojka

Tack för svaren. Testar lägga ut den så får det bära eller brista! Skulle säkert få mer för den om jag köper till fästen, men jag orkar inte engagera mig mer i den (har dessutom ingen åf här i krokarna).

• Lille Mammsen

Någon här som köpt Bugaboo från ebay? knöligt med frkt & så?? Någon som vet va ev frakten blir från tyskland?

• TjorveniSkåne

Kanske det sitter någon van bugabooägare här på lördagskvällen?

Vi håller på att montera en cameleon, och får bara inte till sufletten. Det verkar inte vara någon rörlighet mellan de två "benen" i suflettklämman, och sufletten kan då inte tas smidigt upp och ner, i och med att de två byglarna hela tiden håller sig parallelt.

Någon som begriper problemet och rent av har en lösning?

• MiAmor
    TjorveniSkåne skrev 2008-03-08 20:35:49 följande:
    Kanske det sitter någon van bugabooägare här på lördagskvällen?Vi håller på att montera en cameleon, och får bara inte till sufletten. Det verkar inte vara någon rörlighet mellan de två "benen" i suflettklämman, och sufletten kan då inte tas smidigt upp och ner, i och med att de två byglarna hela tiden håller sig parallelt. Någon som begriper problemet och rent av har en lösning?
    har du satt på sufletten på vagnen? du kan ha satt fästena på fel sida av vagnen, alltså, att du behöver byta plats på dem.
    mamma till världens vackraste Emilia Sunshine
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13