• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Bellahhh
    Hannnas skrev 2008-03-14 11:02:49 följande:
    hihi den meningen lät lite kul jag som är lite fredagsknäpp
    Nej jag vet hahaha det var därför jag gjorde en smiley efter mohaha
    Min familj är finast
  • Hannnas
    Bellahhh skrev 2008-03-14 11:07:13 följande:
    Nej jag vet hahaha det var därför jag gjorde en smiley efter mohaha
    Skrattande

Freeedag

Längtar till våren nu, när man kan ta bort åkpåsen, är såå trött på den, vill ha fram vagen på riktigt nu o längtar efter sommarens juicevagn (sandbas, orange sitt, gulsuflett) eller sand/gul rakt av
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Bellahhh
    Hannnas skrev 2008-03-14 11:09:54 följande:
    Freeedag Längtar till våren nu, när man kan ta bort åkpåsen, är såå trött på den, vill ha fram vagen på riktigt nu o längtar efter sommarens juicevagn (sandbas, orange sitt, gulsuflett) eller sand/gul rakt av
    Naaaj jag som vill köpa en ny åkpåse nuuu hahaha de är väl rätt tunna, plus att man kan ta loss överdelen va?
    Min familj är finast
  • Hannnas
    Bellahhh skrev 2008-03-14 11:11:49 följande:
    Naaaj jag som vill köpa en ny åkpåse nuuu hahaha de är väl rätt tunna, plus att man kan ta loss överdelen va?
    jo rätt tunna men håller värmen nåt enormt, sen vill jag ha bort hela så man "ser" vagnen trött på min röda åkpåse dessutom
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Lille Mammsen
    mamma2003 skrev 2008-03-14 09:55:18 följande:
    Främsta skillnaderna är att handtaget inte är höj- och sänkbart och att swivelhjulen inte har ställbar fjädring på Frog. Men framför allt börjar Frog bli till åren nu, därav lägre pris. De flesta är nog från 2004 och 2005, och många är solblekta. Själv har jag en pärla från just 2004, och den köpte jag så billigt att jag inte vågar berätta .
    kom inte å säg att de var du som tog min orange/blå för 2000:- som jag va nr.1 på och skulle få lev. till stockholm då säljaren endå skulle dit! inte arg på dig....men lite dåligt av säljaren att hålla vad man säger!
  • Lille Mammsen
    Lille Mammsen skrev 2008-03-14 11:21:46 följande:
    kom inte å säg att de var du som tog min orange/blå för 2000:- som jag va nr.1 på och skulle få lev. till stockholm då säljaren endå skulle dit! inte arg på dig....men lite dåligt av säljaren att hålla vad man säger!
    missa juu....skulle då stå: dåligt av säljaren att INTE hålla vad man säger!
  • MBL

suckar. är avis på er som får köra bugga. min liggdelbas & varukorg i brunt har inte kommit hem än hoppas att jag får de snart i alla fall.

dinana - jag har frog och tycker att den är super fast jag har aldrig kört en cameleon, det är inte så viktigt med högsänktbart handtag tycker jag för frogen passade perfa åt mej

• RååSa BuBBlan

Åååå ingen buggis innan helgen!!

Jag som skulle ut å promenera i solskenet denna helg

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13