• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • 07melwin

hej hej

på tal om parasoll, sitter det bra på vagnen?? Är lite orolig hade en city cross en gång i tiden som jag hade parasoll till, vilket skräp, värsta jag varit med om.

• miiillan
    Bäbbemaggen skrev 2008-03-13 20:48:17 följande:
    Får köpa sandbas nu inför sommren  ¤ 
    haha! ja... jag skulle ju det men sambon blev helt gaaalen!! kan förstå honom eftersom inte bebis kommit än.. sen tycker han att vagnen är jättefin som den är!
    sen blev det ju en svart ju-ju-be så får hålla mig till denna kombon nu
    längtar till våren!!!
  • 07melwin

är det så att off-white bländar barnet?? hade nämligen tänkt köpa den till sommaren. off-white eller denim till grå bas, vad är snyggast??

• Pinja

Ni som beställt vagn från Babytrader - har ni kunnat spåra vagnen med trackingnumber efter att den lämnat Tyskland? Finns bara två registreringar för paketet. 'Pick up' i Holland och sen en mellanlandning i Tyskland igår kväll... försändelsen bör väl ha åkt vidare idag?!

Vill ju ha min vagn NU!!! Vaddå otålig...?

• Bäbbemaggen
    07melwin skrev 2008-03-13 20:50:30 följande:
    hej hejpå tal om parasoll, sitter det bra på vagnen?? Är lite orolig hade en city cross en gång i tiden som jag hade parasoll till, vilket skräp, värsta jag varit med om.
    Sitter som gjutet på Buggan - Som allt annat :p
  • gbg77

jag har off-white. har inte upplevt att det bländar men det har ju heller inte varit jättestark sol ännu.

07melwin skrev 2008-03-13 20:52:47 följande:
    är det så att off-white bländar barnet?? hade nämligen tänkt köpa den till sommaren. off-white eller denim till grå bas, vad är snyggast??
  • Bäbbemaggen
    jaj86 skrev 2008-03-13 20:50:30 följande:
    haha! ja... jag skulle ju det men sambon blev helt gaaalen!! kan förstå honom eftersom inte bebis kommit än.. sen tycker han att vagnen är jättefin som den är!sen blev det ju en svart ju-ju-be så får hålla mig till denna kombon nu
    Blir garanterat bra hur du än gör, alla komb passar juh eg med varandra, beror bara på va man gillar bäst
  • 07melwin
    Bäbbemaggen skrev 2008-03-13 20:53:23 följande:
    Sitter som gjutet på Buggan - Som allt annat :p
    tack så mycke, då ska jag ta och köpa mig ett parasoll, sonen blir inte alls glad av att ha solen i ögonen.
  • miiillan
    07melwin skrev 2008-03-13 20:52:47 följande:
    offwiht verkar vara riktigt snyggt!!! men denim med! eftersom jag beställt det
    har för mig att jag med hört att offwhite inte håller solljuset borta så bra... men kan ju ha fel..?
    längtar till våren!!!
  • Bäbbemaggen
    jaj86 skrev 2008-03-13 21:01:05 följande:
    offwiht verkar vara riktigt snyggt!!! men denim med! eftersom jag beställt det har för mig att jag med hört att offwhite inte håller solljuset borta så bra... men kan ju ha fel..?
    ...blir väl tydligen väääldigt ljust inunder sufletten om barnet ex skall sussa.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13