• Gäddan

    Gädd-draget del 5

    Ni vet vilka ni är...


    Dimman for President!
  • Svar på tråden Gädd-draget del 5
  • Jenny28

    Jag har aldrig haft lägre än 3. Skulle jag få en tvåa hade jag skämts

    Men jag har aldrig pluggat heller. Jobbigt när man började på universitetet o man var tvngen att plugga. Usch o fy.

    Nu har jag kommit på varför jag eg pluggar kurser nu. För att jag ska få använda min hjärna lite. Jag måste nog bli stimulerad på det sättet då jag inte blir det till vardags. Laga mat o passa ungar är inte tillräckligt för min hjärna tror jag.
    Ska läsa sommarkurs med tror jag

  • Dimitra
    Jenny - jag pluggade knappt på universitet heller men där har jag en hel hög med VG

    Ja just det ja. Det kanske precis är vad jag med borde göra. Min hjärna har gått ner i energisparläge för länge sen
    Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel.
  • Jenny28

    Godmorgon. Har varit uppe sen halv 7 Ungarna vaknade allihopa tidigt idag. Har roat mig med att försöka få till den vinnande raden på V75 idag

    Idag kommer min kusin med sina barn hit vid 13.30, så det blir kul.  Så jag skickade iväg D att träna innebandy. Han vågar inte göra det annars för att vara borta hemifrån mellan 14-17 på en lördag brukar inte vara så poppis hos mig...hehe, men nu har jag ju sällskap

    Ska baka en kladdkaka tror jag.

    Nu ska vi snart till Varberg och hämta mina nya glasses. Spännande.
    Ska ta kort på mitt nya jag sen o lägga in
    Ses senare

  • Jenny28


    Tadaaaa

    Snyggt att blixten gör så att bh.n lyser igenom

    Nu står kladdkakan i ugnen o humöret e på topp.
  • Jenny28



    Vet inte om man ser så mycket skillnad på just detta kortet, men detta är jag för 2 år sen. Bara för att ha
    Före-efter bilder

  • Jenny28

    Sorry, att jag lägger in bilder på mig själv hela tiden. Tycker inte jag gör annat ibland...hahahahahah

  • Dimitra
    Jenny - det är ju jättestor skillnad. Magen är borta och midjan är tillbaka, dessutom ser hela du fastare ut nu. No gäddhäng för din del

    Snygga glasögon, vågat med vitt på sidorna

    Sov länge idag, vaknade av skrikan som har sovrummet ovanför oss, gissar att hon fick en fint uppvaknande av sin sambo

    Vad roligt att kusinen ska komma tillbaka. Självklart är kladdkaka ett måste Detsamma att D tränar den tiden så han är på gott humör sen ikväll

    Jag hade tydligen värsta träningspasset natten mot igår för jag har träningsvärk (eller är lämmen som man säger här uppe när man får träningsvärk av en petitess) på insidan av låren, armarna och bröstmusklerna Märks att det var längesen man körde länge
    Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel.
  • Jenny28

    Tackar!

    Men va roligt för grannen att hon fick ett fint uppvaknande. Du får titta lite roat på henne i trappuppgången nån dag så kanske hon fattar att hon är högljudd hehehe..

    ja det var ju ett tag sen ni sexade så det är klart att du får träningsvärk! Men en BRA träningsvärk att skryta med

    Ska ni kolla andra chansen idag eller är det trist att se repriser?

  • Dimitra

    Alltså jag vet inte vilka mina grannar är. Har skitsvårt att komma ihåg ansikten och det tog mig ganska precis ett år att lära mig dem som bor på samma våning (dvs 5 personer förutom oss). De under och ovanför har jag inte en susning om

    Ska börja träna enbart på det här sättet, första passet som inte varit dödstråkigt

    Klart man ska kolla, vad annat finns att göra? Skrattande Ni då?


    Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel.
  • Gäddan

    Hallå, vad pratar ni om idag då? Här sitter jag med en latte i högsta hugg och njuter av friden (resten av la familia är och köper lördagsgodis). Morgonen har ägnats åt att montera garderober i sovrummet. Ska bli så skönt att få mycket plats för alla kläder!


    Dimman for President!
Svar på tråden Gädd-draget del 5