Små silla simmar i stim
Kikade in en sväng i "eran" tråd.. verklar vara en rokig tråd..
Kikade in en sväng i "eran" tråd.. verklar vara en rokig tråd..
Lite trött å sömnig.. verkar vara en rolig tråd skulle det vara hahaha.....
Är inne å läsar varje dag men vet inte riktigt vad jag ska skriva då ni verkar känna varandra väldigt väl här inne.. hmm
Vos--> Hoppas din pappa kryar på sig...
Oki.. så ni kommer nästan fårn samma ställe alla här inne då eller?
Hej hopp... Idag har jag varit duktig ( nickar åt mig själv) å skurat hela duschen,, kanske inte låter så jobbigt men vi har mycket järn i vårat vatten så duschen blir alldeles orange.. men nu är det fin å vit igen!!
Annars ingen bra dag.. mensen kom igår.. Fan oxå att det ska vara så svårt att göra en liten bebis!!
detta var den 13!! gången som mens helvetet kom.. ursäkta mitt språk men jag börjar bli smått less nu att den har kommit varje månaden i ett års tid men aktiva försök...
Nej, jag har inte tagit kontakt med mig gyn ännu, men nu har jag bestämt mig att jag ska ringa imorgon, orkar inte detta själv snart! Vi får ju eg ringa direkt till Rep.centrum här i uppsala men där vill man att båda parterna är med på utredning från början ( vilket är förstålig) men min kära sambo vill att vi ska vänta å försöka själva detta året ut, vilket inte jag vill för om det inte skulle ha tagit sig tills dess så har det ju gått nästan 2 år sen vi började försöka aktivt å det tycker jag är bortkastad tid.. Så nu tänkte jag ta första steget till att kanske få reda på om det är nått fel på mig å hoppas så fall att man kan rätta till det rätt så snabbt, om inte så kanske sambon ändrar sig om det visar sig att jag är helt " normal"...
Tack.. tänkte sätta mig med ett gals rödvin å kolla på House snart.. tycka lite synd om mig själv.. sen imorgon så är jag nog på bättre humör igen..! ![]()
En fråga från en som är ny i tråden: vart har ni fått trådnamnet ifrån egentligen?
Donna--> Ska du ha värsta partyt imorgon eller?