• Åttan

Små silla simmar i stim

Godmorgon! Ännu en underbar dag på jobbet... inte.. vill inte vara här.. vill vara hemma i det fina vädret å pula!

• Åttan

Ja det finns roligigare saker mankan ha för sig.. skönt att man är ledig torsdag å fredag iallafall.. ser fram emot SEMESTERN!!

Donna69 skrev 2008-04-22 07:39:46 följande:
    morrn tania vad är det för länk, min dator gillade visst inte den......jeskan; blääää för o jobba NU!jag måste ha tips om vad jag ska köpa viktor......
  • Åttan

Jag ser dig...

madeleine78 skrev 2008-04-22 09:15:46 följande:
    ingen ser mig....ingen ser mig.......
  • Åttan

låter gott... och onyttigt... själv fundilerar jag på om jag ska gå å ta en kaffe å en cigg snart.... *mycket nyttigare*

mrsbygg skrev 2008-04-22 09:50:38 följande:
    *trycker i mig munkar........*
  • Åttan

Japp.. jag ska oxå goffa när jag blir gravid.. då har man ju en ursäkt.. haha.. Men då får man låta blir ciggen.. men kaffe hoppas jag att jag kommer kunna dricka.. kan inte leva utan..

mrsbygg skrev 2008-04-22 10:15:53 följande:
    jag får! jag är gravid haha...kaffe å cigg...humpf..det saknar ja ibland. men ciggen har ja vart utan så länge nu så det är bara jävligt skönt å slippa faktiskt!kaffe pallar ja inte dricka länge, mår bara illa...
  • Åttan

Aj då VOS.. inte bra.. jag har sagt att jag kommer INTE börjar igen efter jag fått barn.. hmm.. hoppas jag kan hålla det. men det tror ja..

• Åttan

Nej man vill väl innerst inne hålla sig i från skiten.. men tar man ett glas vin så kanske man är där igen...

• Åttan

Ja då har vi samma problem du och jag.. jag tycker oxå att det är gott.. men jag tror att jag kommer klara mig rätt bra eftersom att jag kan klara mig ett par dagar utan att röka...

Vos skrev 2008-04-22 11:32:21 följande:
    TssJag skulle bara prova en cigg när jag festade första gången efter jag fick Robin.Trodde stenhårt att jag skulle tycka det var svinäckligt.Men jag njöt från första blosset Efter jag fick Victor testade jag flera gånger och tyckte det var såååååååååå äckligt men jag fortsatte att testa och till slut tyckte jag det var gott.Hur jävla dum får man vara????Hade jag inte börjat igen efter den förste hade jag säkert varit fri idag.Mitt problem är att jag tycker det är för gott
Svar på tråden Små silla simmar i stim