Små silla simmar i stim
Godmorgon! Ännu en underbar dag på jobbet... inte.. vill inte vara här.. vill vara hemma i det fina vädret å pula!
Godmorgon! Ännu en underbar dag på jobbet... inte.. vill inte vara här.. vill vara hemma i det fina vädret å pula!
Ja det finns roligigare saker mankan ha för sig.. skönt att man är ledig torsdag å fredag iallafall.. ser fram emot SEMESTERN!!
Jag ser dig... ![]()
madeleine78--> Hur är det idag då?
Alla verkar osynliga idag..
låter gott... och onyttigt...
själv fundilerar jag på om jag ska gå å ta en kaffe å en cigg snart.... *mycket nyttigare* ![]()
Japp.. jag ska oxå goffa när jag blir gravid.. då har man ju en ursäkt.. haha.. Men då får man låta blir ciggen.. men kaffe hoppas jag att jag kommer kunna dricka.. kan inte leva utan.. ![]()
Aj då VOS.. inte bra.. jag har sagt att jag kommer INTE börjar igen efter jag fått barn.. hmm.. hoppas jag kan hålla det. men det tror ja..
Nej man vill väl innerst inne hålla sig i från skiten.. men tar man ett glas vin så kanske man är där igen...
Ja då har vi samma problem du och jag.. jag tycker oxå att det är gott.. men jag tror att jag kommer klara mig rätt bra eftersom att jag kan klara mig ett par dagar utan att röka...