• Åttan

Små silla simmar i stim

OJ!!...

Tania skrev 2008-05-09 19:52:23 följande:
    Jo... alltså... det ringde på dörren och där stod en man som sa... 

"Hej jag kommer ifrån polisen. Är det du som är Micael?"

Jag blev ju skitnojjig och sprang upp i datarummet för att lyssna genom fönstret för Micke stängde dörren...

Då säger gubben att Mickes biologiska pappa hittats död vid lunchtid och Micke är enda arvinge.

Micke har inte haft nån kontakt med pappan för att han hade psykiska problem och missbrukade lite vad som helst.

Men men... nu är han borta och vi får se vad som händer här näst...
  • Åttan

Hej kikar in.. var ett tag sen jag var här men är nu åter ett par dagar... jobbar 3 nätter nu.. uff.. hoppas att dem går fort å att tanten håller sig borta så att jag får testa på fredag... !!

• Åttan

Trötter.. jobba hela natten lång.. hmm hur ska det gå mån tro... hmm...!!

• Åttan

Japp ska göra mitt bästa med kaffe å cigg.. HEHE...!

maria1978 skrev 2008-05-13 23:04:16 följande:
    håll dig vaken bruden
  • Åttan

Ja det verkar inte bättre.. på jobbet dessutom.. vill bara åka hem å dra täckte över huvudet å gråta...

Theresa1 skrev 2008-05-14 23:37:19 följande:
    jeskan: har du fått besök?
  • Åttan

Tack donna.. Blir väl till att deppa ett par dagar.. kanske supa sig full i helgen nu när man kan.. å sedan se framemot att jag nu iallafall kommer att få hjälp å ta reda på om någonting är knas.. blir till att åka å ta dem första blodproverna på måndag!

Donna69 skrev 2008-05-15 05:22:45 följande:
    extra pussar o kramar till digvet inte riktigt vad jag ska skriva.....=/
  • Åttan

Japp.. det låter som en bra deal..

*smaack tillbaka på dig*

Donna69 skrev 2008-05-15 05:44:54 följande:
    deppa gärna!!! det är tillåtet......o så ser vi fram emot hjälpen! ok?bra......deal!*smaaack*
  • Åttan

Jag gick upp, ringde gyn.. ingen teletid idag.. *morr*...

drack massa kaffe... käka frulle.. hängde här...

In till stan.. systemet.. handla mat..

laga mat.. tog ett glas vin.. hamna här.. med ett till glas vin..

snart.. gå ut på en lite prommis.. sen tv:en om mer vin.. !! Haha..

• Åttan

Grattis Maria.. !!

Är det någon ny tråd som har startas eller?

• Åttan

Någon som vill dela med som om den ny tråden om det nu finns en sån??

• Åttan

Konstigt.. !!

solstraalen skrev 2008-05-25 21:09:10 följande:
    Jag tolkade de som det, men alla undvek frågan
  • Åttan

?? har jag missat nått?

Tania skrev 2008-05-25 21:13:31 följande:
    GRATTIS MARIA!!!!!!Sillar fortsätter ju nu när den är tillbaka så klart.
  • Åttan

Aha.. på så vis... !

Tania skrev 2008-05-25 21:26:53 följande:
    Ja sillartråden var spårlöst försvunnen ett tag... ingen visste vad som hänt med den... inte ens FL.red.Ibland kan trådar försvinna utan anledning... ibland kommer de tillbaka och ibland är de borta för alltid.SIllar kom tillbaka.Så sillarna fortsätter som vanligt här i tråden.
  • Åttan

Karl slok!!

madeleine78 skrev 2008-05-25 22:43:31 följande:
    Lyllos.... sjölv fick jag ta hand om mina barn själv heeeeellla dagen medan min sambo roade sig med att fiska... För de första så hade han nog glömt att det avr mors dag.. sen kom han på de och jag fick en kram... Och sen glömmer han allt jag säger åt han ialf.. så jag och mina barn åkte till min mamma o pappa ensamma! det var min mors dag...
  • Åttan

Här mås det inte så bra.. as sjuk.. tokförkyld och hostig... men jag lever iallafall.. !

• Åttan

Vos--> Händer inte så mycket.. försöker ta det lungt å kurera mig.. suck.. hoppas att ni får det bra på resan..

• Åttan

Jag har inte rymt.. jag är kvar här.. haha.. men det har varit en del på jobbet.. varit på konfrance å grejer.. sen så har det varit fullt upp när man kommit hem oxå.. fixat å påtat i trädgårn.. sen har vi bakat bebis för fullt...

Donna69 skrev 2008-06-03 21:22:54 följande:
    jane.....sovmorgon??? WTF???ååhhh...vi ses snart ju!!! *puss* en liten quicky med jane *asg*HEEEEEJ jeskan!!!! o vart f-n har du varit??visserligen skrivs det knappt nåt här alls längre... =(
Svar på tråden Små silla simmar i stim