Små silla simmar i stim
hua tvätt över allt! fan ja är knäpp...så fort d blir najs väder får a städ mani!! ska sätta ig¨ång på balkongen nu hehe
hua tvätt över allt! fan ja är knäpp...så fort d blir najs väder får a städ mani!! ska sätta ig¨ång på balkongen nu hehe
hua..städat balkongen= slängt alla gammla blommor rensat alla krukor, dammsugit..
så nu är det bara att få upp hyllorna så ja får upp kruorna å lådorna...hua
vart är alla??
suck...jag pallar inte mer nu.
jag orkar inte gå och bära å vagga på sam nå mer. jag har så jävla ont i ryggen nu så jag är på vippen att börja gråta för varje gång jag ska ställa mig upp.
Det gör nå sjukt ont. och jag är nå sjukt trött på att sam ska va sjuk hela tiden.
Nu är feberna tillbaka å spyorna likaså, han får inte ens behålla vätske ersättningen.
och jag måste få i han sin medicin mot magen men hur fan går det tror ni när han spyr upp skiten lika fort.....
jag orkar inte mer nu. ja ghar inte sovit på 8 månader och jag kommer inte få sova på 1 år till....
jag är totalt jävla dum i huvet som skaffa en till så tätt. hade jag vetat att sam skulle krångla så mycket skulle jag väntat minst ett år iaf...
orkar verkligen inte mer..........
förlåt...tvungen å skriva av mig..totalt knäckt..
ohh...tw...
men d är så jäklans dyrt...synd
Urk brudar....jag behöver komma ut, och ajg behöver piffas upp lite.
Känner mig helt slut körd. vilket kanske inte är det bästa eftersom det kommer en bäbis om drygt 4 månader....
Skulle vilja klippa mig, köpa lite nytt smink och sen dra ut å hitta på nå skoj me er brudar.
typ käk å bowling på strike eller nått liknande...
Mama needs some rest....