Inlägg från: solstraalen |Visa alla inlägg
  • solstraalen

Små silla simmar i stim

Vos och Donna, så jobbigt ni har det

Mitt försök dag1 funkade igår!!!
    Josef sov först vid 08 på morgonen igår, sen sov han 12.25-14.10 igår å efter de höll ja honom vaken till 19.45!!

Sen fick han sova och han klev upp först nu 06.50!!

Fast då ska tilläggas att han började hosta 02.05, efter en stund fick han en flaska välling å då blev han nöjd, men hostattacken höll i sig en HEL timme!
    När han får sina attacker, ja då låter hostan såååååå vattnig, hållt på över en vecka nu.

Jag vill ha vååååååår!

Om ni inte förstår mitt försök så gick det ut på att få Josef att sova i mer än 9-10 som han tidigare gjort.

Dag 2 inleds nu.

Mamma till A 9910-,S 0512- och J 0706-
  • solstraalen
    Vos skrev 2008-03-15 07:14:49 följande:
    Sol: härligt att det fungerarJag bestämde ju mig i måndags för att sluta med nattmålet och första natten gick bra, han fick vatten istället när han vaknade och sen sov han gott hela natten.Natt två och tre sov han hela natten utan ett knyst.Men nu natt fyra och fem har varit lika jobbiga som förr i tiden MEn jag vägrar att ge honom mat och jag vägrar att skaka honom i babysittern som jag brukade göra. Men efter en timmes skrik och gnäll inatt så fick han ligga jämte mig och då somnade han till slutJaja, det löser sig nog.Lycka till med dag 2
    Du vinner den där kampen

Ja i "normala" fall ska dom ju inte behöva äta när dom e så här stora, men bvc tycker de e helt ok att Josef får äta på natten, han äter ju sååå ofta dåligt på dagarna.
    Men jag tror ha slutar äta på natten bara han blir frisk. Sov ju hela nätter förut =)

Såg din bild i albumtråden, så smal vill ja oxå bli!!

Fick höra igår "vad smal du blivit!!!", ok att ja gått ner 25kg sen Josef kom, men hallå, ska ner 20-25 till liksom =)
  • solstraalen

Vos, ja jag kan känna mig smal ibland faktist, iaf när ja kollar på sista magbilden

Togs 37+1, 3 dgr innan Josef föddes

UÄRK

• solstraalen

Alltså, varför hänger vissa i vissa trådar?

tell me

• solstraalen
    Tania skrev 2008-03-15 10:17:56 följande:
    vAd??
    Jag blir lite förvånad över det fina besöket i en av dina trådar bara
  • solstraalen

Ok att vår Tania är omtyckt av många, men trodde de fanns iaf nån som inte var så förtjust i Tania

• solstraalen

NU fattar jag dock! Efter att ha läst i andra trådar

*segaste människan på fl*

Svar på tråden Små silla simmar i stim