Inlägg från: maria1978 |Visa alla inlägg
  • maria1978

Små silla simmar i stim

Shit va cool jag hittade...
    snacka om USA hookat..
  • maria1978

Nej nu ska jag fixa lite här på morgonen...duscha bort svettet och spakla på lite spakel och klä kid och sedan är det dax för inköp av skor till Lilleman...

Solen lyser än!!

Höres senare då!!

• maria1978

Vilken H-vetes jävla dag jag haft...
    Å det var det ingen lek...Det började med att jag skulle inhandla skor till Alexander.
    VET NI....det finns miljontals skor till FLICKOR i alla åldrar. Så rosa och så rött...
    Min Alle har 14 cm lång fot. Det vill säga 24-25 hmm Å det verkar västerås alla jäklans pojk barn ha.
    Var inne på alla affärer.... Ryns ja you name it. Tillslut ringde jag till min sambo... HJÄLP!!
    vi åt lunch och sedan gav jag upp sko köpandet för en stund och shoppade på kapphal ett tag.
    Men efter mkt om och men hittade jag ett par nike skor på stadium. Dock inte super nöjd med dem då dem är vita...
    Men alla andra jävla skor har nå rosa eller rött på sig....eller så är det puma skor super snygga i varianten. Barn med smala fötter...

SHIT!! Jag hade lust att gråta där ett tag och skita i allt... Men då Alexander svettats runt i vinterskor Generad så var jag illa tvungen!!

Jag fick iaf snällt åka bil till stan

NEJ LÄNGTAR VERKLIGEN TILL ER I MORGON OCH LUGN OCH ROOOOOO!!
    (så gott det går med ett gäng as coola tjejer)

• maria1978
    Tania skrev 2008-04-25 18:27:42 följande:
    Är det typ tennisskor han ska ha?
    Ja tennis jepp!!
    pp
  • maria1978
    madeleine78 skrev 2008-04-25 21:22:10 följande:
    Hohoooo...??
    Ho hooooo!!!

Laddar alla för morgon dagen?!
  • maria1978
    madeleine78 skrev 2008-04-25 22:00:02 följande:
    Nää de behäver man väl inte ladda för... den bara är ju där.. jag sitter här och har rätt skoj.. lyssnar på grannarna som ahr dunka dunka...
    Som vanligt då...en fredagkväll!!! FY!!
  • maria1978
    Åttan skrev 2008-04-26 07:59:46 följande:
    Hoppas att ni får skoj idag ni som ska träffas.. Själv sitter jag på jobbet å ska jobba ett maraton pass.. får inte vända kosan hemmåt förens 19 tiden ikväll... !
    vården?? suck som mina hästpass....
  • maria1978

MEN VAD GÖR NI....Har ni redan börjat med alkoholen!!!

Svar på tråden Små silla simmar i stim