Inlägg från: maria1978 |Visa alla inlägg
  • maria1978

Små silla simmar i stim

Vos: du är lika elak som tanten bakom detta tangentbord...HATA leksaker i överdrift *skrattar*

ÄNTLIGEN hemma IGEN!
    Skall koka kaffe och fixa in för kvällens grillning.
    Har tom ordant med parasoll ifall det skulle komma en regnskur eller två...

• maria1978

Men shit sover ni alla eller??

här har jag nästan nyss komit hem
    Vi har grillat och umgåts med våra grannar. E
    Blev ett helt gäng som samlades här... KUL!!
    Brasa, Fiskedam, ungar i massor och så brasan igen och fett mkt smällare.

Alexander somnade i vagnen 20:00 och sover sött än... Fast vi konkat och haft oss hem honom. Bytt och fixat...
    Han vaknade inte av bjuris bomben som höll på i massor med minuter 21:30 shit... va dom hade lagt ner pengar på smällarna i år...
    Ja han sov iaf sig igenom det...  

Zebastian har jag nästan inte sett röken av på hela kvällen. 8 år vem vill stå still brevid mamma....
    Det var minigolf och massor som var mer intressant...

Å ingen dusch för mig heller... I´m to big och osmidig...Å min sambo har för mkt bärsa i sina ben *skrattar*

• maria1978
     Jag tar intar staden med min familj för att gå första majtåg

Grattis Thette Therra och Viktor Hunk!!!
  • maria1978

Men madde...som vän till mig borde du väl veta vad förstamaj tåget är

Det är sossarnas dag. Eller arbetarklassens dag.... Ja precis som Jeska skrev. För att få sin röst hörd...

Jag är ju sossekärring (som brollan säger)
    Å förr gick tåget ända till folketspark.
    (om ni mins den där alla rikemanshus lägenheter ligger nu )

Då var det ännu mer jippo än vad det är nu här i staden. Gratis karuseller och godis och korv och roligheter för kids i alla åldrar.
    Å tal och människor i mängder till den som är mer för att lyssna på politiker eller särskilt inbjudna gäster....

Nu är det utanför växthuset man sammlas. Å det är bara korven och festisen kvar *skrattar*
    Fast kidsen kan ju leka på annat vis.

MEN det var betydligt större förr... Så nu har ni fått en redovisning från mig!!

Nicke min lover är ju fan bärare med. Är förtroende vald för att bära fana... STOLT sambo!!

Å tania  jag trodde dig verkligen inte...

• maria1978

Madde: Om det gör någon nytta.... Ja du det bror ju på hur man ser saker och ting.... Å det politiska diskutionerna väljer jag att inte ta med dig eller med någon annan som inte tycker det är roligt/intressant....
    Då du lever i den grå massan
    *skrattar*
    Nej då... Men för att du inte tycker politik är roligt... Jag eller du vet att jag tycker att man skall visa vart man står och läsa på vart man tycker att man skall står. Å se vad man tycker är viktigt för en själv och folk man vill och tänker och tycker att man ska bry sig om...
    Svårare än så är det väl inte....

Jag anser att vi lever med politik hela dagarna vad vi än gör...Medans andra tycker annat.

Å jag är fullt medveten om att många med madde tycker att politik suger As...
    Å att många är sig själv närmast...
    (även jag i vissa fall)

MEN NU SKA JAG SLUTA VARA SÅ JÄVLA TRISt!!!

HEJ!! Vad gör ni då??
    Mammsen städar och fixar... det har jag ju förstått på den super långa listan

• maria1978

Donna
    Tania
    Mammsen

Jag accepterar folk som flytter med i den grå massan... Å jag gillar dem med lika mkt som alla andra som springer runt på våran jord.. Som jag vill gilla...
    Så länge man flyter med i den grå massan utan att klaga...Börjar man sedan att klaga...då måste man nog trappa upp lite och läsa på lite vart och med vem man vill stå...

Som Thette säger.
    Alla älskar inte mig då behöver inte jag älska alla...
    MEN ER älskar jag mest... Fuck the rest!!

• maria1978

jeskan glömde dig....sorry!!!
    Ska aldrig mer hända...

• maria1978
    Åttan skrev 2008-05-02 12:27:46 följande:
    Ingen fara.. Försöker visa mig då och då .. å bli sedd.. inte lätt alla gånger då ni verkar vara så sammansvetsade..
    Fast ärligt....utger vi oss för att vara så sammansvetsade??
    Är vi det...??

Man vill ju inte lämna någon utanför eller jag vill iaf inte framstå som sammansvetsad...
    Med dom där jävla opolitiska jävlarna
    Nej men ärligt...

Ja vi kanske är det.... sammansvetsade... men det har vi ju blivit tack vare fl då...
    Den enda jag är sammansvetsad med är Madde...dit hon går går jag och dit jag går måste hon gå....
    Men det är ju för att vi känt varann IRL allt för länge... mer än 15 år... är det inte så madde??
  • maria1978

PÅ tal om Madde och sammansvetsad... WTF is she... Generad

Svar på tråden Små silla simmar i stim