Inlägg från: maria1978 |Visa alla inlägg
  • maria1978

Små silla simmar i stim

Jag vill inte plantera blommor...
    (måste man det??)
    Kanske borde plantera om en del..
    SHIT JANE...vaför skrev du så...

Jag ska iaf städa vidare nu....Zeb ska shasas bort från min dator... Å ja... kanske hjälpa mammasen med städningen

• maria1978

Godmorgon *2
    Här har det sovits...
    Vaknade av Alleballe 06:15 då kröp han upp med sina nya Tania skor (som dem nu mera heter) och ville ha hjälp!!
    Shit....
    Tror Donnis haft nå snacke med Alleballe med?!! Fundersam

Vi fixade oss och väkte dem andra två. Sen bar det av till daigs/skola innan frullen. Sen åkte Nicke till jobbet och jag cyklade hem.
    Men shit...det börjar bli bra jobbigt att cykla...   20 dagar kvar nu!!
    Sen ät jag frulle... Sen somnade jag i soffan och vaknade nyss...
    Ska duscha och kasta mig på cykeln för att hämta kidsen...

Skönt att vara lat....
    Dock hoppas jag inte dem har blomjord på våran ica...kan man lossas att man inte ser den då...

Å så måste jag ju ha bärsa med... NEJ!! fy!! får nog ringa mina havy polare orka stå på systemet i morgon!!

• maria1978
    mrsbygg skrev 2008-04-29 13:39:48 följande:
    maria du är galen!! jäkla hurt bulle å cykla! en annan orkar fan inte resa sig från stolen haha..Va hos bm idag...sf-mått på 31.....*gulp* har en stor bäbis i magen, ligger på tvären gör den oxå..måste ta och stacka om tillväxt ul nästa besök om sf-måttet fortsätter stiga i denna takten..
    *skrattar*
    Du får önska dig en cykel...allt går så mkt smidigare då...
    Min bm hon ringde mig idag hon... Hon strejkar ju så jag tyckte det var sött att hon hörde av sig iaf. Nästa tisdag skall jag dit (då dem skyddsarbetar för oss gravida då)
    Du är lika stor som jag i vecka 30... *skrattar*

Har du kvar nå dellicatosar då??
  • maria1978
    Tania skrev 2008-04-29 13:39:57 följande:
    Hahahahah Tania-skorna!
    JA!! Tania skor....du kanske kan fixa ett par till Jane med...
  • maria1978

OJJJ Alexander hade långa fingrar!!

Skulle säga till dig mammsen... att jag oxå låg öer trockis sträket... Men när vi var på tillväx ul i måndags så sa bm där att magen är stor men bebisen inte så där super stor. Då 2.8 +-5%

Har sam och saga vart stora eller??

• maria1978
    Åttan skrev 2008-04-29 16:33:23 följande:
    Här ska vi åka över till svärisarna.. så jag slipper matlagningen idag.. såå skönt!!
    Fan va najs...
    men mina svärisar gör så jonstiga maträtter...Å vi får alltid vara försöks kaniner...

Så jag hade hellre åkt till någon annan
    Typ mamma och pappa men dem är inte hemma....
  • maria1978
    Åttan skrev 2008-04-29 17:31:40 följande:
    Aha.. inte kul alltid att vara försöks kaniner.. Svärmor lagar alltid god mat, en riktig husmor.. Sitter å väntar på att sambon ska komma hem så att vi kommer iväg någongång.. börjar bli hungrig.. sen blir det lite love i sänhalmen när vi kommer hem.. bebisbakning pågår för fullt..
    Det är min svärfar som lagar mat. jag tror inte äns jag sett min svärmor i köket en enda gång 
    men det är väl inge konstigt med de...iof då min mamma är kass matlagerska hon med!!

Lycka till med bakningen!!! ser vi dig inte i kväll då *fniss*
    mrsbygg skrev 2008-04-29 17:31:23 följande:
    okej! hoppas bara ja har en stor livmoder endå dah hehe..Både saga å sam har vart ganska stora, saga vägde nästan 3 kg och hon va 1 månad för tidig, och sam vägde nästan 4.2 kg...
    Ja men då har dem ju vart rätt så stora. Jag skulle räkna med en bebis i Alexanders vikt sa hon... Men det är ju inget dem kan utlova riktigt... Svårt att mäta när man gått så långt.
  • maria1978

Donnisen my loooove!! va du är duktig som ska plugga Önskar jag med hade energi till att bli nå vettigt en gång... Någon gång... kanske kanske...!!

• maria1978
    Vos skrev 2008-04-29 20:03:14 följande:
    Kollade upp tillväxten nu...Den 28/6 alltså en månad ca innan förlossningen hade jag 29% plus på tillväxten
    Vad betyder det d?? *skrattar* Mitt sf mått är nu 38 Men det bror nog massor på hur man ser ut. Skulle jag tro... Alltså när man är super stor eller inte. Jag hade hellre vart mkt mkt mkt mindre... OM jag fick välja själv!!
    mrsbygg skrev 2008-04-29 19:21:56 följande:
    okej! hur stor va han?är sf-måttet fortfarande stort nästa gång ja kommer dit ska ja fråga om tillväxt-ul..

3.8 vägde Alexander... Men då kom han i vecka 38. Å går jag längre kanske den här där inne blir större...men då måste jag mätas igen. Då mitt bäcken är för tajt...

Donna69 skrev 2008-04-29 19:30:44 följande:
    o theresa!!!ASGnu har tand nr 7 ploppat fram!! bara sådär!!!!!!!!!
    Alexander har bara 10 tänder än så länge... Tänk så olika det kan vara...  super söta sessan....
Svar på tråden Små silla simmar i stim