• Tania

Små silla simmar i stim

Vi har köpt en ny telefon, fotbollsskor och benskydd till Melle och jag har tittat på bikini och gråtit en skvätt....

Sen gick vi ut i lekparken mamma, jag och Melle.
    Nu leker mamma med Charlie och Melle åkte med min pappa till Maxi för att köpa ett fotbollsmål.
    Jag har också en pissdag pga mitt humör.
    Vill inte vara med min familj.
  • Tania
    Donna69 skrev 2008-05-01 18:39:11 följande:
    HAhaha.... Puss till alla som behöver
    Förresten... nån som känner igen bruden på bilden
  • Tania
    mrsbygg skrev 2008-05-01 18:41:22 följande:
    me so hungry...men orka laga mat...har burger king å sånna ställen öppet idag föresten?
    Ja men det måste de ju ha... eller?!
  • Tania
    mrsbygg skrev 2008-05-01 18:46:34 följande:
    aahhhh hehe.....såg nu!!
    Hon trodde mig inte när jag messade henne hahahah
  • Tania
    Donna69 skrev 2008-05-01 18:55:05 följande:
    ja....piss-dag var det ju...men ikväll blir det mys....viktor ville ha mig för sig själv! wiiiieeehan hälsar att tackar för alla grattis dessutom så fnittra han idag igen *asg* TACK tania!! *kääärlek*ses kanske senare eller imorrn. mitt msn funkar fortfarande inte o vi har ingen datanörds-kompis =(blääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää äääääääääääääääääääääääääää
    Hihihi... Viktor... hahaha... 
    Donnisen... gick det bra på jobbet idag?
  • Tania

Nu har jag en intressent på vagnen.... hoppas att hon vill ha den.

Annars.... har jag badat med ungarna... vi bjöd mamma och pappa på korv till kvällsmat... Micke har varit duktig och klippt gräsmattan...
    I morgon vill jag åka ner på stan och prova bikini... men jag har inga pengar
  • Tania
    madeleine78 skrev 2008-05-01 21:30:27 följande:
    Men Tania.. prova kostar jue inget.. *fniss*
    Nej men jag är ju shop-o-holic
  • Tania

Madde och jag i den grå massan hahaha....

Nä ärligt talat så orkar jag inte sätta mig in i nåt utan bara flyter med i sörjan som alla andra som inte orkar bry sig.
    Men det är ju jag det... lat som få! hahaha
  • Tania
    Vos skrev 2008-05-02 19:32:20 följande:
    HEJ Jag är hemma igen...HAr ni inte saknat mig Oooo vad jag känner mig osynlig nu...Ska gå och dra nåt gammalt över mig (hmm, PE kanske)MOAHAHAHAHAFan vad vi har haft kul idag och vad jag har shoppat.Vi fyndade parfymer en kvart innnan affären stängde sålde dom ut parfymerEn flaska för en hundring så jag och PE köpte varsinn.Min hade kostat 350:- och Pe´s 299:-Och vi fick betala 200:- för båda
    Klart... jag saknar dig jämt
    Jag har faktiskt en underbar man på riktigt har jag märkt idag... det har varit en pissdag eller rättare sagt vecka och han har märkt det... så idag tog han barnen till IKEA och Maxi och jag fick gå ensam i klädaffärer och leta efter bikini.
    Jag hittade ingen men det var skönt att gå omkring ensam.
Svar på tråden Små silla simmar i stim