• Tania

Små silla simmar i stim

maria1978 skrev 2008-05-10 22:58:53 följande:
    Informer.... snacka om 90
  • Tania
    maria1978 skrev 2008-05-10 22:59:41 följande:
    flytta fram mens...inte vet jag...när jag åt piller så kunde man ju flytta lite hur man ville... har ingen anning...går det inte att googla på??
    jo jag ska googla.... lite roligare att googla menspiller än begravningsprylar
  • Tania
    maria1978 skrev 2008-05-10 23:04:06 följande:
    Ja verkligen... Men anngående det här med begravining... är det helt omöjligt att ha det så enkelt som möjligt... Tänkte mest på deras relation... 
    jo allt ska vara så enkelt som möjligt.... men det enkla kostar också en massa stålar tyvärr.
  • Tania

Jag fick lov att gå upp kl 6 för Emil vaknade då... urk...

Vi gick ner och han fick titta på tv och jag slumrade lite i soffan.
  • Tania
    Donna69 skrev 2008-05-11 08:20:55 följande:
    emil? what? borde kanske läsa lite bakåt *fniss*
    HEhehe..... Melle hade kusinen på pyjamasparty
  • Tania
    madeleine78 skrev 2008-05-11 08:51:30 följande:
    morrn..morrn... Tania jag kom en grej.. var har du lagt ut din vagn till försäljning??
    På Blocket och här på FL
    Det kommer ett par från katrineholm om två timmar... och så är det en härifrån som tror att jag har lovat dem den... men jag tänker inte vare elak mot de som åker så långt att säga att den är såld när de väl kommer fram... 
    Så han härifrån får vänta.
    Jag har visserligen sagt först med pengarna får den... men näääää vill inte vara elak.
  • Tania

Vi har varit ute i lekparken.

Sen sålde jag vagnen och de var supertrevliga så de stannade kvar och snackade en stund hahha... jag skickade även med babysitter, babybjörn, skötväskan och amningskudden.
    Skönt att bli av med det och ännu skönare att det var till ett så trevligt par
    Hon hade 7 veckor kvar nu och jag gissade på tjej så de skulle maila mig när hon ploppat
    På eftermiddagen åt vi på scala och sen åkte vi ut på landet och hjälpte syrran att tvätta hästarna.
    Nu har vi lämnat Emil och huset är sååååååå tyst och lugnt
  • Tania
    Theresa1 skrev 2008-05-11 16:45:19 följande:
    Jag har haft finfrämmande av Madde med 2 st barn. Så trevligt så Kul att barnen leker så bra tillsammans. ToWWWWWa smälte ihop med de andra gangsterungarna på gården på direkten o badade o hade sig, som att hon bott här jämt haha. Madde kände sig sim hemma hon med o drack kaffe med grannkärringanaNu ska jag väl fortsätta med dessa jävla inbjudningskort till dopet... BLÄÄ
    Grannkärring är det Ingela eller hahaha
  • Tania

Nu bakar jag kladdkaka för min vän Martina kommer över med lilla Karin(11mån)

• Tania

Men vad äter man med kladdkaka om man inte har grädde eller glass *suck*

Svar på tråden Små silla simmar i stim