• Tania

Små silla simmar i stim

Shit.... Micke sa just att han tror att han får sparken...

Hallå... vad ska vi göra då liksom....
    bläkon.... vi som hade det så bra med att han jobbade hemma.
    Suck
  • Tania

Ja alltså.... de tycker inte att Micke gör det han ska...

Det är skitsurt eftersom jag ser hur mycket han jobbar... även kvällar/nätter och helger.
    Från början var de två med det projektet men de sparkade killen som Micke delade projektet med.. så då fick Micke två personers jobb. Men först fick han rätta alla fel som den andre gjort och blev efter pga det... sen ändrar knäckehäxan alltid i sista sekund och tror att det ska gå på en sekund när det i själva verket kan ta flera timmar. Så blir hon sur över att det inte är klart.
    Mickes förseningar är pga alla ändringar och omprioriteringar i projektet och ingen hjälp får han heller... inte förrän nu... men nu verkar det vara försent..
    Han råkade höra ena chefen när han satt i telefonen med beställarna (de som ska köpa slutprodukten)
    O det snackades som att plocka "bort"
    den mest affärskritiska..
    i projektet
    Så skrev Micke nyss.... sen fick han sluta prata snabbt...
  • Tania
    Donna69 skrev 2008-05-05 16:04:46 följande:
    men fyyyyyyyyyyyyyyyyy
    mmm...... han säger inget mer...
    Nu har jag hjärtklappning
  • Tania

Hej igen... 

Jag sitter och dippar chips... har pratat lite med Micke och nu när han tänkt lite mer på vad som sagts på kontoret så kan det ha varit en annan det gällde också... HOPPAS!!!
    Kollar på cashmere Mafia... men jag är inte så insatt i den serien så jag byter nuuuuu....
    *boooring*
    Ingen som saknat lilla mig+?? buhuuuäääää
  • Tania
    Donna69 skrev 2008-05-05 21:35:28 följande:
    klart du med är saknad tania...fååårävver!!!!känns som sillarna smiter iväg på solo-äventyr ibland!!? =(
    Det enda soloäventyr jag har är mina kvällsdejter med Mr Mopp
  • Tania
    Åttan skrev 2008-05-06 07:59:25 följande:
    Jag jobbar på Arlanda på ett stort service center, jobbar för LFV ( luftfartsverket).. då måste man tydligen ha ett propert utseeende.. ( tycker inte om uniformen)
    Aaah arlanda... då kanske vi syns den 10e juni hahaha...
  • Tania

Elinor... får jag komma förbi en sväng i morrn??

Micke TJAAATAR på mig
  • Tania
    Åttan skrev 2008-05-06 11:57:04 följande:
    Ska ni iväg å resa då?
    Japp, då drar vi till Mallis
  • Tania

Jag äter focaccia och dricker cola alldeles nyduschad och fräsch.

Grinade på jobbet igen.... behövde väl öppna ventilen lite... 
    Det är fortfarande tungt med mamma och allt. Nu ska hon få sällskap av en tjej på måndagar och fredagar. På tisdagar och torsdagar har hon rehab på sjukhuset och på onsdagar hade jag tänkt ta med henne till badet och simma en halvtimme eller så lång tid hon orkar. Hon har förfallit helt i kroppen.. gått från stl 42 till 36 och inga muskler. Det vill jag ändra på... och vad är bättre än simning?!
    Mamma vet fortfarande inte när jag är född....
Svar på tråden Små silla simmar i stim