Inlägg från: maria1978 |Visa alla inlägg
  • maria1978

Små silla simmar i stim

ÅÅÅÅ MADDE!!
    Hörde ryktas om att dem behöver dig på jobbet imorgon med *skrattar*

Ja hellegud...Men i den där omröstningen var den ändå ganske många som väntade "rätt" så länge...

• maria1978

Men shit jag skrev massor... Börjar väl om då!! Vos: Ja min bm sa till mig att sf mått har igentligen ingen betydelse alls för hur stor bebis man får. Hade en tjej i min första föräldrar grupp som hade så liten liten kula och ett sf mått runt 28 tror jag (mins inte riktigt) men fick en bebis på nästan 5 kilo... Men det är väl så att får man önska vill man bara vara gravid..Lätt och smärt NEJ NU VAR JAG BARA TVUNGEN ATT KOMENTERA I DEN DÄR JÄVLA BILBARNSTOLS TRÅDEN... Madde: dem sa att det var ont om folk...Å att M hade frågat dig men att du inte kunde. Han undra om jag kunde flörta med dig *skrattar*

• maria1978

Jag måste nu överge er för kvällen... Gråter

Min svanskota ojar sig... Eller jag ojar mig. Å min sambo skall spela WoW snart.
    Då min dator inte vill hoppa igång i dag. Å jag vågar vägra bli arg på den idag...
    Måste nog gå med den till farbror doktorn någon dag.
    Kanske redan i morgon...

• maria1978

Någon somm vill hänga med eller? Om jag får för mig att traska ner på stan i morgon förmiddag... NEJ puss på er alla!!

• maria1978

Godmorgon....

Ingen sol så långt ögat kan nå...
    Perfekt för en dag på stadens gator...
    Men först ska jag sova till 10:30...
    Sen har jag lunchdejt med Nicke och Nicke...
    Sen ska jag som alla andra galna människor gå in på systemet...
    Fast igentligen kanske jag skulle skita i att sova och åka dit tills dem öppnar. Men då ska man springa runt med massa kassar bira till Nicke halva dagen...
    NEJ det blir för tungt....
    Brottas hellre fram på systemet!!

Sängen ropar MARIA MARIA MARIA....

• maria1978

VAKEN!!
    Hörde någon dåre som skrek....

Poppar Kalle Balle Baah och gör mig redo för en dag på staden!

Vad ska ni alla göra en dag som denna??
    Kungens födelesdag och valborg och allt??

• maria1978
    madeleine78 skrev 2008-04-30 10:44:55 följande:
    Fick ni förrästen kort på lådan igår Maria?
    Vet inte har inte kollat...får kolla nu!
    Ja jag vet att staden stänger tidigt...

Madde om ni vill så får ni jätte gärna komma hit till våran gård och leka, grilla korv, snacka skit, umgås med våra grannar, gå till brasan, fiska fiskdamm och så...

vi har planerat att träffas 17:00 så de minsta barnen passar sina mat och sov klocka

sms:a eller hojta till på nå vis om du vill. Om M är borta menar jag!! Synd om du skulle vara själv!!

Å madde vi kommer på söndag!!
  • maria1978
    mrsbygg skrev 2008-04-30 10:48:07 följande:
    sket i å måla får göra klart i helgen...eller så får ja ge upp å låta karln fixa det, han säger hela tiden att han kan göra det, men jag är för envis och för petigt så ja vill göra det själv haha
    Jag gör nog oxå det mesta själv...med ett handtag från min sambo...
  • maria1978

Nu åker jag för lunch... puss på er brudar!!

Svar på tråden Små silla simmar i stim