-
Vilken jävla spå kula....Calylite skrev 2008-05-21 21:28:10 följande:vfan, kan ni ingenting eller. Kika i spåkulan istället damer och ge varann en kram, pussa och ge ett handslag.. Puss på er bruttor
-
Thette: Seriöst ska du bli dola?? Då är du helt klart given på lördag som att vara medföljerska
-
Han säger med djup stämma det är inget att ASGARVA åt... det är en viktig matchVos skrev 2008-05-21 22:00:48 följande:ASG
-
Ja det tycker jag med!!Donna69 skrev 2008-05-21 22:10:42 följande:doula hade varit aaaaasa-coolt!!!
-
MARIA`S BEBIS KOMMER:
Madde: Imorgon
Eli:
Thette: Måndag
Tania:
Donna:
Jane: Lördag
Rullis:
Caly:
Jag går och sover...fortsätt gissa!!

-
KUKHUVUD *skrattar så jag dör*
FITTLUDER lärde vi ju oss här om kvällen att det skulle heta. Det sa dem ju på tve!!
För vist var det Fittluder Jane...
Eller??
JAG ÄR FETT GRÖN!! JAG VILL VA FETT RÖD... nej det vill jag inte heller jag vill vara fett på förlossningen.Tania skrev 2008-05-22 12:33:51 följande:Maria = grön!!!
många som gissar 24 *fnissar* Då får ni vara doulor alla för nicke har sin viktiga match då... *hahahahahaaaa* -
Jag ska lägga mig och vila en sväng... Snart kommer pappasen med Alexander! Skulle hämta honom på dagis idag... skönt slipper jag ut och traska!!
-
ollon *fnissar*
ollonborre.... -
Tania mitt glas är iaf halvfullt
Men jag är fasiken lite pessimist när det gäller detta barnafödandet!!
Detta suger iaf fett mkt... -
ALEXANDER NYA DANS OCH SJUNG VIDEO...
Do do do... han vill inte äns ha sin välling och ny blöja han säger bara NE NE NE när jag frågar om han är trött...
Men han får en halvtimme till med denna sköna låt... Sen är det dax för sova sängen så mamma kan kolla tv fyra kl 20:00
Puss på er alla brudar vad ni än gör...
-
VOS: Ett riktigt Fittluder till granne
Lyssna på Alexanders låt och lugna ner dig...
Förstår din oro... shit det är helt hemskt när man inte har koll vart barnen tar vägen. FYYYY!! -
Våran minsta lillebror mår inge vidar. Vi är just nu inlagda på avd 69.
Kortfattat så klarar han inte att leva just nu utan medecin och sepup. I natt tänket han lämna oss allt för många gånger så just nu är mitt hopp att respen som står brevid honom INTE blir hans!!
Jag vet att det är lite luddigt och jag vet i prinsip lika lite..
Han krampar utan medicin och de underbar doktorerna och sjuksköterskorna jobbar förbrillt med att ta prover skickar prover till KS (stkhlm)
Tar prover på mig. Hjärnrönkten, lugn rönkten ja allt.. Hjärnröntgen visade inget.. men det blir mer koller på huvudet!!
Jag är endast hemma för att packa till storebröderna så dem har det bra hor mormor och morfar.
LOVAR att rapportera så mkt jag kan...
JAG kanske även lämnar er oroliga!!
Men på peppning och tummhållning gillar JAG!!!
Jag ska försöka uppdatera Madde så mkt jag bara kan. Å är välldigt tacksam om ni mina underbara sillar tar "vårat" privat liv via msn...
Det här med snyftisar på fl är inte min grej riktigt!!
TÄNKER PÅ ER ALLA FÖR ATT FÅ KRAFTER SKA NI VETA!!!