Inlägg från: maria1978 |Visa alla inlägg
  • maria1978

Små silla simmar i stim

mrsbygg skrev 2008-05-04 19:31:23 följande:
    ja va fan...ja pallar inte ens gå till typ macken som ligger över gatan!äsch måla haha..skulel vart klar för öhhh....3? veckor sen.. har typ gjort lite mindre än hälften nu...humpf...
    Ja men du målar iaf
    Att cykla är en lätt match... Men du...kan det inte vara så att om man börjar röra på sig så blir det lättare med tiden...
    "försöker peppa dig iaf"
  • maria1978
    mrsbygg skrev 2008-05-04 20:53:03 följande:
    haha njea...vore iof bra om man kunde börja röra på sig...fan får typ måla knappt en halv vägg i taget sen får ja sjukt ont å måste lägga mig i typ 30 min innan d börjar släppa..min foglossning är inte å leka med. och bälte hjälper inte alls...finns int så mycket å göra säger bm, bara å härda ut...jippi...jag VILL kunna gå ut å leka å gå hela dagarname ungarna. men det går inte...jag kommerner med hissen, sen typ fram till lekparken som ligger bakom huset sen är d kört...
    Ja foglossning är inget att leka med...
    BAD....har ni badkar det är skönt för fogarna... Du skulle unna dig nå skönt... gravid massage eller nått?
    Jag har en jobbarkompis hon fick gå hos hmmmm vart fasiken fick hon gå nu då...?? Sjukgymnast....tror jag det var en gång i veckan för att masseras och göra övningar för att det skulle bli bättre med fogarna...
  • maria1978

Mammsen: Du säger man till oss sillar...Som bor i staden så tar vi hand om Sam pojkalainen medans du går och akupuktiserar dig...

Madde: (hon) får snällt ta hand om Allemannenballen när jag ska och fotfila mig. Fotvård....

Donnis: Du slipper ligga... Eller du kanske menade köra bil dagen efter

Tania: Ge fasiken att jobba så där mkt...våga vägra jobba ihjäl dig!!

• maria1978
    Vos skrev 2008-05-04 22:16:36 följande:
    Älskar er sååå mycket men nu orkaR JAG INTE (jävla caps lock...) vara vaken längreKram naitti, natti

• maria1978
    madeleine78 skrev 2008-05-04 23:17:14 följande:
    Therre skriv nått förfan nån gång! sluta smyg!!! moooaaahhhhhh!!!
    HÅLLER MED!!!
    Jag är vaken...men går och sover nu puss på er!
  • maria1978

Tania: Jag förstår dig.... Vadå ska din bästa micke få sparken På vilka grunder?? Å vad händer då lixom

Therra: Madde har vart barnvakt till min Alle och sedan har hon vart Taxi och sällis till sin mamma som åkte på strålning idag (tror jag det va)

Therra: Kom på en sak till....när som...  Onsdag, Torsdag, Fredag you name it!!

• maria1978
    mrsbygg skrev 2008-05-05 16:36:52 följande:
    sådär! nu ahr ja rensat balkongen! nu ska ja bara hitta nå vettiga sköna dynor å ha på stolarna och en serveringsvagn sen lite små piff sen är d klart där ute....hade hittat en super bra som passa perfa men så skulel ja köpa den en vecka senare då hade dom utgått...så jäkla surt...nu hittar ja ingen som passar...
    Å du kallar dig lat *skrattar* Shit va du håller på att styr!!
  • maria1978
    Tania skrev 2008-05-05 16:07:00 följande:
    MEN FY!! Jag förstår att du är orolig...
    Hoppas att det kommer att ordna sig... HOPPAS HOPPAS VERKLIGEN DET...

Men det är väl för att han inte är inne på kontoret dem tycker han inte gör så mkt som han gör... Dem ser ju inte det...

FY BUBBLAN!!!
Svar på tråden Små silla simmar i stim