Inlägg från: Calylite |Visa alla inlägg
  • Calylite

Små silla simmar i stim

Donna69 skrev 2008-03-11 14:59:32 följande:
    I'M A TRÅD-KILLER YES I AM *asg*ni sitter säkert o flottar på msn....*tar tillbaka all my lovin*
    vad fint du sjunger
    har ja dig på msn? eller är du bara allmänt off
    madeleine78 skrev 2008-03-11 14:59:44 följande:
    Absolut! du har inte vart hemma hos mig de märker jag de.. hahahaha...moppkvasten sätter jag i handen på karln och säger vassego´... dammsugarn gillar lillkillen... och stroa tjejen gillar putsa o damma.. me lööööve my family..
    vafan, vart hittade/producerade du dem? ja vill också ha
  • Calylite
    Vos skrev 2008-03-11 18:55:48 följande:
    Börja sparaAnneli ska få en vagn om hon samlar 500 poäng säger hon Så jag sparar mina till henne
    jo ja me faktist, ite är de många men några iallafall
  • Calylite
    mrsbygg skrev 2008-03-11 21:51:44 följande:
    Så la in några kassa bilder med mobil kameran tar bättre imorrn! men nu ser man frillan iaf, men färgen ser konstig ut hehe...vet inte om länken funkar..annar gå in i mitt galleri å kika under "nya frillan"www.familjeliv.se/hem/mammab/galleri.php...
    ME LÖÖÖV!
    assnyggt, haha förstår frösen somf rågade, Sånt hår sominnan får ja bara med hårförlängning :-.D
  • Calylite
    mrsbygg skrev 2008-03-12 15:03:34 följande:
    jag har vart på stan...va till frissan å visa upp mig, dom andra som jobba där ville se mig så d fick dom..så söta hehe!nu ligger sam här i min famn å käkar så duktig å kan själv
    naaw, ja inte var dag någon med din kaluffs vill bli av med den
  • Calylite
    mrsbygg skrev 2008-03-12 15:14:34 följande:
    haha nä sen att hon lyckades få mig så pass ljus fast jag hade så jätte mörkt hår...dom va i chock haha...håller på laddar kameran så ja kan försöka ta lite bilder ikväll..
    den frissan måste ja ockå gå till
Svar på tråden Små silla simmar i stim