Inlägg från: Calylite |Visa alla inlägg
  • Calylite
    maria1978 skrev 2008-03-12 16:45:42 följande:
    Ja det ska bli välldans trevligt med ett maj barn. Zeb är född i juni och Alle är född i oktober. Så nu behöver jag bara ett vinterbarn så är allt klart sedan
    haha sen har du alla årstider ja, lite kul ju
    då kna ju du av någon säga vilket av de som avr lättast på året
  • Calylite
    Donna69 skrev 2008-03-12 16:46:56 följande:
    nu är det dags igen....ett avbrott från verkligheten.....den somär intresserad eller ev skulle sakna mig kan läsai hemlisen
    *KRAAAAAM*
  • Calylite
    mrsbygg skrev 2008-03-12 20:58:55 följande:
    Ne vi trode han fått magsjuka, så han låg me dropp i ett dygn. han hade gått ner 500g...men nu har vi insett att d var medicinen han reagerat på så nu har vi slutat med den..Men han skiter fortfarande bara diarre, och han har blivit så spinkig...så får se va dom säger imorrn ska dit på återkoll då!
    stackars er, dig som sliter så och han som är så sjuk Vi håller alla fingar och tår så han blir bra snart
  • Calylite
    Donna69 skrev 2008-03-13 16:51:55 följande:
    Sååå......läkaren hade inge vettigt o säga förutom att det inte va nån allergi. Sessan hade gått upp ca 500gr på en månad...vi ska öka laktulosen till önskat bajs-resultat......igen.... har vi inte lyckats på 2v så ska vi tillbaka.är även ägare av en ny skitsnygg nokia n95 8kb.fanns tydigen smiderman 3 på telen så vi ska koppla in den till tv:n med sladden man fick med o kika imorrn...är inte så intresserad egentligen utan vill bara fota o filma
    smiderman?
  • Calylite
    mrsbygg skrev 2008-03-13 17:07:24 följande:
    kul me ny phone iaf!! saga fick spiderman 3 filmen i födelsedags present hon är galen i honom...haha
    erkänn, den var egentligen till dig Flört

jag kan ärligt erkänna att ja är helt tokig i den figuren, läste serien sen jag var liten, sett alla kassa tvserier med honom när de gick och så när filmerna kom då vart de eld i baken på mig av glädje
  • Calylite
    Donna69 skrev 2008-03-13 17:10:08 följande:
    ja, jag lyssnade för mycket på alla runtomkring tror jag, för jag nästan räknade med att läkaren skulle gissa på ex glutendels för att hon gått upp o sen för att hon inte hade några utslag?!dessutom så tyckte hon på att- VADDÅ!? har du inte höjt laxen självmant???F*CK! bvc sa max 5ml!!!!!!! ( o 5ml ska visst va rekommenderat under 1år)
    jisses hur blir vissa ens läkare, man blir ju spökrädd
Svar på tråden Små silla simmar i stim