Inlägg från: Calylite |Visa alla inlägg
  • Calylite

Små silla simmar i stim

oh avd bra ju

mrsbygg skrev 2008-05-30 11:01:14 följande:
    sådär äntligen...fick tid idag redan.skönt! 13.30..
  • Calylite

ni är galna.
    Nu måste ju jag vårstäda igen bara därför men plussa på att tätta gardiner (vet man ej ska de) mattor och filtar också. Bo i vättstugan dvs

• Calylite

Calys Lista:

Grilla
    Bada
    Sola
    Köpa glass

• Calylite
    rullgardinsflikkan skrev 2008-06-02 12:35:06 följande:
    Jag vet inte, dom passade nog inte ihop länge bara så det va nog ett ömsesidigt beslut. Jadu...jag messade Magnus först.Jag tror att det kommer lösa sig av sig självt.Hoppas jag. Sean skulle nog komma förbi en snabbis ikväll  
    man kan ju låta tide utvisa det med, när man vet var dem står ch var man själv står.

finns de nå tråkigare än att bädda rent sänga bläää
  • Calylite
    Donna69 skrev 2008-06-02 12:51:08 följande:
    hahahahahavilket ämne...fnissjag skulle inte "valt" (om man nu har rätten till det) någon utan njutit av sommaren o se vad den har att erbjuda
    en sommar som singel, aaa *drömmer*
  • Calylite
    Vos skrev 2008-06-02 16:31:00 följande:
    Undrar om det är nåt fel på min store son....Jag sa till honom att bada i poolen nu, då sa han att han skulle bara städa sitt rum först för han blev inte klar igårHan har sett för många "rent hus"....
    haha, vem sa att skrämseltaktik inte funkar. Ska sätta den här framför rent hus när hon blir äldre haha
  • Calylite

jag funderar på köpa sån dansdvd och köra på lite. Måste fan lära mig dansa lite annat än de man kan, älskar de ju
    Vem vill itne kunna vicka på rumpan som J-lo

annars bloggar jag, ungan soversit 2timamrspass för idag sen kommer de vara uppe till 21. Tack o lov kommer papps kl 17 så man hinner duscha och sånt skit man aldrig tar vara på när hon sover haha

• Calylite

spara, vaddå spara? hur gör man de?

• Calylite
    Vos skrev 2008-06-03 21:40:25 följande:
    Tvingar sig själv att sätta in det på sparkontot för att om några dagar sätta tillbaka det igenASG
    haha de skulle vara typiskt mig. Måste skaffa ett spärrat sparkonto tror ja. Detta går inte annars
  • Calylite
    madeleine78 skrev 2008-06-03 21:41:24 följande:
    man låstas som om man aldrig sett dom och låter dom sitta där som ett litet överskott... *fniss*
    tyvärr har ja hökögon som reggar allt haha
  • Calylite

lillputtarnas camping

de gula sjörövarna

majskrokarnas framgång

oliver och krusbär

jag är trött, så fantasin är på noll

• Calylite
    mrsbygg skrev 2008-06-04 11:04:47 följande:
    HOLY CRAP...måste ha ny bh så ja tänkte hum jag mäter mig å ser va ja måste ha för strl...stor chock...enligt den mått tabellen ja gick efter så skulle ja typ ha 80H eller 85G... tjena lixom....har normalt 70F...
    silicon valley here she comes :D
Svar på tråden Små silla simmar i stim