Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

shit 13 försök...galet mycket...

känner mig nästan lite dum när jag å karln bara behöver tänka på sex så är ja gravid...

• mrsbygg

min dag har vart rättså kass...vart helt nere idag!

hoppas på en bättre dag imorrn!

svägerskan ringde idag, och dom har fått snitt tid nu! den 12 Maj kl.07 ska d vara på BB....
    så snart får saga å sam en till liten kusin!
    vill oxå få ut min unge snart. så sjukt trött på att vara gravid nu! ska bli så skönt att få leva utan mage i några år efter denna! hehe....

• mrsbygg

kallt?? tyckte d va varmt ute jag..

precis kommit hem har köpt massa färg till väggar å möbler så idag blir det till att slänga alla leksaker i kartonger å börja riva tapet!

• mrsbygg
    solstraalen skrev 2008-04-16 11:39:32 följande:
    visst behöver man bara riva ner/slipa "skarvarna" på tapeterna om man ska måla?
    jo..men saga har en fondvägg och den tapeten är det struktur på och d vill inte jag ska synas igenom så ja måste riva den..

annars så har vi inga skarvar å fixa!
  • mrsbygg
    solstraalen skrev 2008-04-16 12:01:07 följande:
    Du som är så händig å donar å har dig.Hur föreslår du att vi målar sagas å josefs rum? Dom delar rum nämligen å vi ska måla det.Ska dela av rummet med en expedit från ikea har vi tänkt.Sen inreda de typiskt för pojk resp flick Deras rum är avlånt.
    jadu inte den blekaste hehe...
    Jag ska juh fixa nu för Sam ska flytta in till Saga nu!
    Men jag ska måla helt vitt, sen kommer ja sätta upp någon slags stickers. inte bestämt mig för vilka ännu...men det blir iaf inget typiskt barn eller puttenuttigt, allergisk mot sånt!

Jag skulle inte dela av rummet med en hylla, känns så himmla tråkigt å det gör genast rummet mycket mindre, men nu vet jag inte hur stort rummet är.
    Men jag skulle satt upp takskenor sen avskämat med gardiner! då är d bara att dra för om man vill ha sitt eget rum eller bara öppna upp om båda två vill sitta å leka tillsammans!

Om rummet är avlångt..humm...måste ni måla? för annars finns d as söta tapeter me döskallar på. då skulle ja sätta en rosa på Sagas sida sen en svart eller ljusblå på Josef sida...finns så mycket snyggt....

Annars målar du vitt och köper stickers...eller målar en vägg i rosa och den andra blå eller grön....
  • mrsbygg

nu skiner solen iaf

vi ska käka lasagne...den står i ugenen nu!

sen ska jag fortsätta riva ner tapet...

• mrsbygg

vill oxå ha nya jeans...men d blir la inte förens nästa år!

nu har ja rivit ner fondtapetetn så imorrn ska ja börja grund måla den väggen!!

Svar på tråden Små silla simmar i stim