Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

vill oxå plantera blommor..har massa jord här hemma jane, bara komma å hämta

ska nog ka å köpa blommor till mina två lådor sen till två krukor på balkongen i veckan..
    sen ska ja köpa en typ av serveringsvagn som ja ska ha grillen på å lite sådär..
    sen ska ja bara piffa upp å göra mysigt där ute så kan vi grilla i helgen!

• mrsbygg

sitter å väntar på våran mat...kl. ringer om typ 2 min! hehe...

ohh nu ringer den! fast d får va inne nån min till ser inte klart ut..

• mrsbygg

blaha blaha....

nu börjar himmlen klarna upp lite! hoppas d blir fint imorrn så kan ja städa på balkongen utan att behöva frysa arslet av mig..

ikväll ska ja måla en vägg i ungarnas rum så ja kommer nå vart, blir galen på mig själv att jag aldrig sätter fart!

bla bla bla ego ego ego.....

• mrsbygg

ja måste skrika av mig....

sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooov för i helvete din jävla unge. så jävla trött på dig nu....sooooooooooooov.....
    va fan är ditt jävla problem?!

sådär.....

• mrsbygg

urk.....hatar sånna där nätter..
    sam somna tilllslut runt halv 3....fy fan så jävla trött ja är...

idag ska ja till BM. skulle vilja sova ist men men.
    urk, ska bli intressant å se hur mycket magen vuxigt. den har redan börja sjunka ner. jag är fan gigantisk redan nu och det är endå 10 veckor kvar....

ohhh jane, ja måste åka köpa blommor idag! får göra det efter ja hämtat saga eller nått....

• mrsbygg

maria du är galen!! jäkla hurt bulle å cykla!
    en annan orkar fan inte resa sig från stolen haha..

Va hos bm idag...sf-mått på 31.....*gulp* har en stor bäbis i magen, ligger på tvären gör den oxå..

måste ta och stacka om tillväxt ul nästa besök om sf-måttet fortsätter stiga i denna takten..

• mrsbygg
    maria1978 skrev 2008-04-29 13:48:21 följande:
    *skrattar*Du får önska dig en cykel...allt går så mkt smidigare då... Min bm hon ringde mig idag hon... Hon strejkar ju så jag tyckte det var sött att hon hörde av sig iaf. Nästa tisdag skall jag dit (då dem skyddsarbetar för oss gravida då) Du är lika stor som jag i vecka 30... *skrattar* Har du kvar nå dellicatosar då??
    jag är juh i v.30 nu hehe...
    det är typ 3-4cm över medel..
    är större nu än va jag var med sam, så jag har en stor bäbis. hon kände det oxå..

joda har dellisarna kvar, hela två kartonger! jag har för övrigt bara ätit typ 4 st resten har sag aå jonas snattat!
  • mrsbygg

jag sitter å oroar mig för att få stor bäbis. hoppas bara inte måttet blir allt förmycket större tills nästa gång...

sen funderar ja på va sjutton vi ska äta för mat...humf...

• mrsbygg

synd att man inte äter fiskbullar, för d hade juh gått fort som fan...

ingen lust att laga mat..fan...måste fixa disken oxå...

Svar på tråden Små silla simmar i stim