Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

Små silla simmar i stim

SAM STOG SJÄLV!!!

jonas lekte me sam, sen släppte han honom å då stod han helt själv jätte länge innan han satte sig ner!!! super duktig! fick ett suddigt kort...får lägga in det sen!!

• mrsbygg

Wow, hej....ni har vaknat nu! va på tiden hehe..

vart uppe sen halv 6....snark...

• mrsbygg
    Tania skrev 2008-04-17 10:58:52 följande:
    Jag är såååå ledsen.... känns som alla känslor som man förträngt och kastat bort kommit tillbaka.... Min kompis mamma fick en hjärnblödning och ligger nersövd i Uppsala......
    nej usch va jobbigt!!
  • mrsbygg

usch vart uppe länge nu...

sam somna om nu när han fick en flaska...jäkla sket unge!
    ingen idé för mig att sova kommer bara bli tröttare sen!

idag måste ja fråga om pappa har en stege, hoppas det så ja kan börja måla idag. annars blir det fan aldrig klart där inne...

• mrsbygg

jag ahr shoppat stege å golv! så i helgen ska ja måla och lägga golv!! får se hur det går haha...

• mrsbygg
    Vos skrev 2008-04-18 13:14:27 följande:
    Yeey Solen skiner, Robin har åkt med på cykeln och nu ringde bostadsbolaget och sa att vi får ett garage i sommar Happy, happy, joy, joyLöve is in the air
    ohh garage!!.. ja skulle vilja ha en bil först å främst haha

solen skiter fint här oxå! så himmla skönt...super varmt på balkongen!!
  • mrsbygg
    Vos skrev 2008-04-18 13:30:11 följande:
    du kan få en bil av oss PE sålde en i helgem men vi har fortfarande tre kvar och en motorcykel Förstår inte nöjet med detta.....Ja varm som tusan när man är i lä.Jag har ju cyklat idag, första turen sen jag fick Robin.Det var underbart.Och Robin satt där bak och pratade som bara den, min mamma var lite nervös bara. Hon tycker det är för tidigt för honom...Mammor..Hittade du en stege då.Var den dyr?Kul att renovera, vill oxå göra iordning barnens rum.Ska börja med att köpa tapeter till Robins rum nån dag
    joda hitta en stege! nä int så dyr kosta 300:- tror ja d va...

vill oxå cykla! men har ingen cykel, eller hade en förut men den har la rammlat ihop hehe..
  • mrsbygg

usch stackars robin!

själv kan ja inte stå längre än 1 min, och gå är fan lyx....

skicka iväg jonas för han skulle köpa välling till sam..suck...
    då va affärn stängd på stan, trode skrapan stängde 22 men tydligen inte..

vet att ettan har öppet till 22...får se om han hinner dit eller om han gick någonannanstans?! sur va han iaf...

• mrsbygg

morrn...

vakna strax innan 6 idag, gissa vad? sam sov hela natten!!
    fast nu verkar han trött igen men han vill absolut inte sova...

• mrsbygg
    Donna69 skrev 2008-04-19 06:36:53 följande:
    skönt!!!!!!!! är du utvilad nu då?
    inte ett dugg, haha...

vakna hela tiden endå...
Svar på tråden Små silla simmar i stim