Inlägg från: maria1978 |Visa alla inlägg
  • maria1978

Små silla simmar i stim

Men godeftermiddag...shit vad ni har plitat ner sidor sedan jag var inne i morse och gästade!

Lite info från dagen: Har inte träffat madde inte Therra heller Men jag har därimot umgåts med min sambo hela dagen
    Någon som kanske hade velat vara med *fnissar*
    vi åkte till doktorn 8:00 han fick ta massa prover och svaren kommer i morgon. Vi åt frukost på mc donalds och väntade på att stan skulle öppna. Tittade på skor och sedan tog vi oss hem för att äta lunch med Anders. Vi åt toast alá Tania   puss på dig för du lärde mig göra dem...
    Sedan sov jag i ca en timme. Tog en promenix till skilje och hämtade kidsen och sedan har vi byggt koja och lagat lassange...
    Nu är det foodtime... Sedan ska vi gå ut en sväng till om det inte börjar regna allt för mkt...

vad har alla ni andra gjort då????

Mammsen... förstår verkligen vad du menar med det här med dagar.  jg tycker Zeb snart fyller 8 år (7juni) medans det är evighet till den 18 maj *skrattaR*

• maria1978
    Vos skrev 2008-05-14 17:38:04 följande:
    Den 18 maj ska jag ha me and i party.Kommer du Maria
    JAG KOMMER... *skrattar så jag dör*
    Någon som vill komma ner med mig tror du...är det någon som törs tror du... *fnissar*
    mrsbygg skrev 2008-05-14 17:52:22 följande:
    haha visst fan är det konstigt!! men va fan 18 maj...det är 4 dar kvar juh jag har 58 jävla dagar kvar....suck
    Ja jag vet...men det känndes ärligt bättre att ha 58 dagar kvar än 4-5 dagar kvar ska du veta....
    Tom mina grannar tycker det är nog nu...Dem är ju "vana" att man får bebis förtidigt...
    Men nu får jag väl straffet
    madeleine78 skrev 2008-05-14 17:26:41 följande:
    nää vi har inte setts... inte du och jag.. inte jag och nån annan heller... *snyft*
    Kanske ska boka in oss i morgon då...på en dejt... på en leka i parken dag efter dags?
  • maria1978
    madeleine78 skrev 2008-05-14 18:58:16 följande:
    Maria: jag hänger med givetvis... Ja imorrn är desån där vernissage på dagis.. men innan de hade jag kanske tänkt få lite handlat.. kan de va nå? är Alle på dagis? ledig el vad?
    vad ska vi handla??? IKEA
  • maria1978
    mrsbygg skrev 2008-05-14 19:13:30 följande:
    Maria: hell no, skulle heldre ha 4 dagar kvar!!
    Är det så jävligt...då tycker jag synd om dig... jag gillar inte det här med att vänta på saker och ting...När jag fick vänta på Wille i 19 dagar så höll jag på att avlida...
    Undrar om detta oxå är en ovillig Wille?? 
  • maria1978
    Vos skrev 2008-05-14 18:50:08 följande:
    Men Maria det finns ju massor av sjukhus på vägenHAHA*magknip*
    *skrattar*
    Ja och vem har sagt att jag måste föda just på söndag... Kan kanske passa på i övermorgon eller nå...Lördag är absolut förbjudet att föda... Så ni vet!!
  • maria1978
    madeleine78 skrev 2008-05-14 19:22:49 följande:
    Ja du får f*n knipa på lördag om de skulle behövas..Jag tror/hoppas att denna inte är nån Wille.. som låter väntas på sig.. dina brukar ju vara punktliga..Ja vad du vill
    Ja men du ärligt... vi gör nå... Vi kan handla och lite så... göra nå... Om du ringer när du har lämnat Towa? Eller ska vi åka på en gång när du lämnat towa??

Alle är förrästen på dagis...
  • maria1978
    madeleine78 skrev 2008-05-14 19:47:59 följande:
    Jaa de gör vi.. och ja de blir bra.. hahaha...
    Nej men du.... Skrattar jag kan inte sitta här längre har så JÄVLA ont i ja vart fasiken har jag ont.. typ ljumskarna... fogarna...ÄÄÄ skit samma!!

Vi sms:ar varann där på morgonkvisten så får vi se om det blir direkt eller inte... vi har hela dagen på oss till 14:00 iaf
  • maria1978
    madeleine78 skrev 2008-05-14 20:20:59 följande:
    Inbox...
    inbox!!
  • maria1978

ps: Alla ni andra på er!! Ni vet väl att ni får om ni vill hänga med...fast nu vet vi ju inte vad vi ska göra... men iaf

• maria1978

Nu går jag och självdör.... på er alla!!

Svar på tråden Små silla simmar i stim