-
Informer....Tania skrev 2008-05-10 22:54:35 följande:Infoooormer...... bla bla bla bla bla..... i lick you boom boom down... trallla lalal lal alla....
snacka om 90
-
flytta fram mens...inte vet jag...när jag åt piller så kunde man ju flytta lite hur man ville... har ingen anning...går det inte att googla på??Tania skrev 2008-05-10 22:58:48 följande:Finns det nåt sätt att flytta fram mensen när man har kopparspiral? Jag har använt såna där piller förut men då hade jag inte spiral -
Ja verkligen... Men anngående det här med begravining... är det helt omöjligt att ha det så enkelt som möjligt... Tänkte mest på deras relation...Tania skrev 2008-05-10 23:01:59 följande:jo jag ska googla.... lite roligare att googla menspiller än begravningsprylar
-
Jag har ärligt ingen anning om det här med mens och skit... HATA MENS... snart snart så ska man ha massa äckliga binder och skit efter förlossningen

-
Shallallaaaa laaaaa!!
jag måste verkligen sova....
men min sambo sover och jag kan inte lämna mitt bröd...Men snart så... om 7 minuter kan jag sova....
ÄR SÅ TRÖTT...
man blir trött av solen
-

Nu går jag och sover!!!
Puss på er

-
GODMORGON PUMOR!!!! -
NEJ maria är inte inne och föder...Maria bara softar!! Igår så sov jag bort hela förmiddagen....
var med barnen och sedan på styrelsemöte.
Idag softar jag vidare...
Här kommer ingen bebis än på ett tag...möjligtvis om två tre veckor... Stiljte var det här!!
kanske skulle börja ligga....
Men hjälper det verkligen!??!!? 
-
Jag vill ha dig halvnaken hos mig Donna... Shit!!
du skulle lätt få gala här.... Med mig!! Just nu har jag lite sommar Gylenetider i min dator...
MEN SHIT.... jag måste nog ligga till kvällen... men jag har en sjuk sambo...kan karlar ligga trots att dem är sjuka??
För det är ju såååååå synd om honom...gissa hur många ggr han ringt från jobbet!! *suck*
Nej det blir nog inge ligga och det blir nog inge bebis... får väl vänta till hösten....
-
LOVE UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!Donna69 skrev 2008-05-13 14:00:29 följande:för dig är jag gratis maria!!! wooohooooo*drar med mig sladder-kroppen omin ljuvliga booty o pressar in allt i bilen*here I come!!!!!!!

">
kom änglar kom älvor kom donna...