Inlägg från: madeleine78 |Visa alla inlägg
  • madeleine78

Små silla simmar i stim

Theresa: Sms-terror gillar jag!! *löövve* då känner jag mig så värdefull... annars är de alltid nästan jämt tyst i min lur... keep it going!

Jaaaa här har vi vart ute sen i tidiga ottan känns de som... fick liiiiite brått imorse när jag läste ett mess om: "när kommer ni idag då? " ooppppsss vi hade glömt...
    Så det var bara packa om och stuva sig iväg till bilen med en extra bilstol i ena handen.. en vagn och två st barn... avlämning på dagis och sen vidare.. för hämtning av 1 st barn och mamma...
    sen blidde de en fm ute i solen.. plocka gräs och dona.. och soeln sken så vackert...

Sn hem igen för att lämna..hämta barn.. lämna bilen promenixa till dagis...
    sedna blidde de em i parken me ännu mera sol och lekande barn..

hem.. middag med pappa M som bärjar jobba i natt... ungar i bad och ungar i säng...
    och puuhh! nu slog jag upp locket på dator för första gången idag..

*kramar till alla er som behäver de! *

• madeleine78

jaha ja...

Helgen är kommen.. och me den en arbetande sambo... *hurra!* *asg*
    Jag är så van att min gubbe arbetar på helger och är jag är van att jag ofta är ensam då... då de allra flesta av mina vänner har sina snubbar hemma och ska då leka pluttinutt familj hela helgen.. blläkon!
    uscha poor me som är alena med mina 2 kiddos...
    får nog ta och uppsöka en mormor o morfar... en brassestol.. och sol! sol! sol!

me lööööve sol!!

• madeleine78

haha roliga micke!

hur tar han hela situationen med pappan då?

• madeleine78
    Theresa1 skrev 2008-05-09 23:29:50 följande:
    Men madde för i helvete sluta gnäll... jag har ju just sagt att vi ska ses ju.
    jajaja... p´rlåt då...Oskyldig

men jag ville bara göra alla uppmärksamma på att jag va ensam med mina barn...
    Fast jag är van.. så är de ibland trist..
  • madeleine78

Nej jag tycker ablosut inte du är för hård.

inet hans ansvar som du säger.. men de är kanske lätt att de blir så ändå när han vet att han inte hade någpn annan liksom..
    Hmm.. eller jaa jag vet inte.. är inte så bra på sånt här... Oskyldig men..men..

• madeleine78
    Tania skrev 2008-05-09 23:51:55 följande:
    äh jag fattar... är så mossig i huvudet så det var glasklart för mig
    aahh skönt de.. annars är jag rätt bra på att svamla till de...
  • madeleine78

Good morning!! ladies...

Ännu en strålnade dag med sol..
    (alltså fattar ni hur mycke jag dyrkar solen... *asg* ) Så de blir en dag ute i de underbara väder vi har.. redan 13 grader har jag i skuggan... *aahhh*

Ja midsommar ja.. för mig är de inte heller så spec längre.... men de blir väl dans runt en stång kanske för Towas skull... pappa M jobbar... sedan blir de väl kanske grillning nånstans el hemma..

Svar på tråden Små silla simmar i stim