Inlägg från: madeleine78 |Visa alla inlägg
  • madeleine78

Små silla simmar i stim

Maraia sover du inte än....

• madeleine78
    Vos skrev 2008-05-14 07:43:24 följande:
    Jag ÄR vaken robin vaknade tjugo i sju. Men jag tog in honom till mig och låg och mös lite. Sen kom jag på att jag slängde in en tvätt igår kväll och eftersom det är fint väder så hängde jag ut den.Och så har jag gjort frukost så jag tog in datan i köket för att kunna vara med er lite
    fint väder!!

send some over....

här moln..moln.. grått ovh typ 8 grader ute..*brrrr*
  • madeleine78

Hoohoo....

Nått som har lust me en date?
    Typ nästa vecka? eller när som.. fast inte fredag...

• madeleine78
    Theresa1 skrev 2008-05-14 09:43:43 följande:
    Im in
    me too... =)
  • madeleine78
    Donna69 skrev 2008-05-14 11:07:37 följande:
    jaha....då ska alla ses på midsommar?? kul.....visst....gör det då för f*n......jippi....tänk inte på mig....nej då....*asg*nu måååååååååste sessan somna!!!!
    kom DÅ!!!!
  • madeleine78

Tania och Elin vad har förhemlighetsmakerier för er ?? Generad

• madeleine78

De hade ju vart trevligt...
    men jag måste hämta min kiddo kl 14

• madeleine78
    maria1978 skrev 2008-05-14 17:02:47 följande:
    Men godeftermiddag...shit vad ni har plitat ner sidor sedan jag var inne i morse och gästade! Lite info från dagen: Har inte träffat madde inte Therra heller Men jag har därimot umgåts med min sambo hela dagen Någon som kanske hade velat vara med *fnissar* vi åkte till doktorn 8:00 han fick ta massa prover och svaren kommer i morgon. Vi åt frukost på mc donalds och väntade på att stan skulle öppna. Tittade på skor och sedan tog vi oss hem för att äta lunch med Anders. Vi åt toast alá Tania   puss på dig för du lärde mig göra dem... Sedan sov jag i ca en timme. Tog en promenix till skilje och hämtade kidsen och sedan har vi byggt koja och lagat lassange... Nu är det foodtime... Sedan ska vi gå ut en sväng till om det inte börjar regna allt för mkt... vad har alla ni andra gjort då???? Mammsen... förstår verkligen vad du menar med det här med dagar.  jg tycker Zeb snart fyller 8 år (7juni) medans det är evighet till den 18 maj *skrattaR*
    nää vi har inte setts...Gråter inte du och jag.. inte jag och nån annan heller... *snyft*
  • madeleine78

Shit!! va e de med nyblivna 4-åringar????

jag tror jag blir gråhårig snart alltså.. detta är värre än 3...

hon skriker och blir arg för allt! grinar .... säger man nej så är de krokidiltårarna som kommer på 3 röda..

*puuh!! *

Svar på tråden Små silla simmar i stim