Inlägg från: madeleine78 |Visa alla inlägg
  • madeleine78

Små silla simmar i stim

Min sambojobbar oxå på midsommar.. varenda en typ...

• madeleine78

MAria..maria...

gör du dig i ordning..? jag sitter här jag.. Räcka ut tungan

• madeleine78
    maria1978 skrev 2008-05-15 13:24:55 följande:
    Nu har Madde tvättbjörn släpat runt mig på hela Hälla köpcenter... DM mode var väl den enda affären vi inte gick in på ska laga lite snabb mat sedan ska jag ta en promiss till dagis... puss på er!!
    jag? släpat runt..?? *asg* tack ialf för sälliset och valet av kläder...haha ... hitta sKit coolers kläder till willepille till värmen kommer igen... för den kommer väl?

Sen åkte jag hem igen och gjorde lite pic nic.. koka kaffe jorgubbar och fika till Towas vernissage på dagis.. sång och musik och de visade upp alla grejor de gjort och så...
    Sen hade vi pic nic ute i de gröna... Towas farmor kom och va med oxå..

Och nu har vi avklarat kvällmat och inväntar bompa...

Känner mig väldans astråkig idag...

Imorrn ska jag jobba...
  • madeleine78

MAria: du LÄR ju ligga.... *asg*

blattanblej vad känner mig asatrist just nu.. och inte än heller kan jag lägga kiddsen och få mig lite lugn och ro i de här hushållet... *skratt*
    min sambo är på fisketur...

aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

• madeleine78
    Donna69 skrev 2008-05-15 21:57:35 följande:
    hoppas ni har trevligt.......antar att ni har maraton o gör allt för o dissa mig....iaf de senaste veckorna...*bryter ihop*ingen ser migingen tycker om migingen vill ha mig
    nääääääää!!!

Inget maraton!! kom igen..kom igen... alla jäklar ska ju sova jämt jue... hahaha..

Jag ser dig

jag hör dig

jag känner dig

jag vill ha dig

..på msn...
  • madeleine78
    rullgardinsflikkan skrev 2008-05-15 22:14:26 följande:
    ÄSCHA jag vet ju knappt ifall ni lever nu för tiden!!ELIN LEVER DY????PÖSS  
    joooomig vet du ju..

Vi har ju t om talats vid jue.. glömt de redan... Gråter
  • madeleine78

Och så drog du Donnis??

Var huserar förrästen Tania?? har inte sett till henne på dagen lååååång? hooohhoo...

• madeleine78
    Tania skrev 2008-05-15 22:22:19 följande:
    hohoo... jag är här men ändå inte...
    aahh där är du jue...

Precis loggade du in när jag undrade... =)

tur du ger tillkänna ialf...
  • madeleine78

hej hoppla här är jag!!

jobbat 8-19...världens långsammaste dag....gick och vånadespåjobbet över att jag glömt min moil hemma..hur handikappad som helst!
    Tänker man att nu har jag säkert missat massa mess och massa samtal! Men nNÄÄÄÄ då!
    så himla poppis va ja.... Gråter
    2 st medd hade jag när jag kom hem igen..varav dom var av samma person... *asg*

nu istter jag här.. dricker kaffe..msn-ugglar.. fryser.. känner mig irriterad.. *grrr*

Imorrn väntar barnens dag på oss oxå!

barnparad kl 10 jue.. :D

karuseller.. barndkår..polis, ambulans... tror ni min dotter är FETT nöjd eller???

Svar på tråden Små silla simmar i stim