• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • Calylite

du fick till även det, puss på dig

Tania skrev 2008-05-22 13:17:44 följande:
    Det positiva med det är att det spelar ingen roll vilken kvalitet fotot är i för farmor kommer att bli överlycklig vilket som!!!!!
  • Calylite

men om man är en optimistisk pessimist då?
    Allt kan inte gå mer än åt helvete, och när de gör de så har man ju varmt året om ändå där nere i fanskapet?

• Tania

Dog tråden eller??

Fasen va fint väder det är... jag och Charlie tog en promenad till dagis och hämtade Melle sen gick vi och handlade lite sånt vi inte behövde
    Nu sitter jag och väntar på att få köra över gamla soffan.
    Ikväll ska jag Wii Fit:ta igen Jag hade inte gjort det på 14 dgr men igår körde jag ett bodytest och hade gått ner 0.4kg ändå hahaha.
    Nu läser min son vad jag skriver.. HEj Melvin
    haaahhaa....
  • mrsbygg
    Tania skrev 2008-05-22 14:45:29 följande:
    Dog tråden eller?? Fasen va fint väder det är... jag och Charlie tog en promenad till dagis och hämtade Melle sen gick vi och handlade lite sånt vi inte behövde Nu sitter jag och väntar på att få köra över gamla soffan. Ikväll ska jag Wii Fit:ta igen Jag hade inte gjort det på 14 dgr men igår körde jag ett bodytest och hade gått ner 0.4kg ändå hahaha. Nu läser min son vad jag skriver.. HEj Melvin haaahhaa....
    hehe..jag hade inte gjort på några dar ja heller å ja hade gått ner 0.2kg..
    fast jag har stadigt gåt tupp typ 1kg i veckan så blev lite chockad haha..

går as bra för jonas! fast nu har han skadat foten så han kan inte träna lika mycket som han vill..
  • Calylite
    Tania skrev 2008-05-22 14:45:29 följande:
    Dog tråden eller??
    mä snäll du är som skriver de precis efter ja kluddrat
  • Tania
    Calylite skrev 2008-05-22 14:50:39 följande:
    mä snäll du är som skriver de precis efter ja kluddrat
    meh ääh... det var ju mer än en timme senare ju!
    Jag har inte ens varit hemma så jag förväntade mig lite trevlig läsning nu när jag satte mig vid datorn men tomt var det
  • mrsbygg

ska sätta mig och sortera lie tvätt snart antar jag..har tvätt tid mellan 16-19..

fan va räknignar d bidde denna månaden. varför måste saker å ting alltid komma samtidigt? hoppas verkligen vi slipper jonas csn denna månaden då blir de iaf 3000:- mindre i räkningar!

• maria1978

Tania mitt glas är iaf halvfullt

Men jag är fasiken lite pessimist när det gäller detta barnafödandet!!
    Detta suger iaf fett mkt...

• Vos

Haha javisst maria FITTLUDER ASG

Jag är en riktigt arg och ledsen mamma just nu
    Jag och Robin stod i grannens trädgård och pratade och Victor var på sitt rum och städade. Så kom Victor ut och tog en kaka av grannen...
    Sen skulle han städa upp uteleksakerna.
    Vips var han borta och jag tänkte lugnt att jaja han gick väl in och städade vidare.
    När jag skulle gå in efter ca tjugo minuter var han inte inneFörvånad
    Så jag sprang runt till alla kompisar i närheten (med Robin på höften) och hem igen med jämna mellanrum för att se om han kommit hem.
    Men icke då...
    Efter att ha letat i ca tjugo min så gick jag hem igen för att kolla.
    Då kommer grankärringen ut ur sin lägenhet (JA HON ÄR EN KÄRRING).
    Då var ungen där!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Han hade kommit och knackat på och hon hade frågat honom om jag visste att han gick dit. Ja sa Victor så dom gick in och åt glass och kolla på datan eller nåt.
    Va fan tror hon på en femåring????
    Jag stod ju i närheten, hon kunde la ha hojtat på mig så jag visste att han gick dit.

Och när jag sa att ja, jag har letat efter honom i tjugo minuter så låtsades honosom att va då då!!!!!!
    Han är ju så stor nu, snart sex år.

Jag är så arg så det kokar.
    Tänk om nåt hade hänt min victorGråter

Nu ska han få sitt starff iaf.
    Duscha (inte bada)
    sen kvällsmat och sen direkt i säng UTAN film.

Jag måste nog ta ett bloss nu för att lugna mina nerver

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • maria1978

ALEXANDER NYA DANS OCH SJUNG VIDEO...
    Do do do... han vill inte äns ha sin välling och ny blöja han säger bara NE NE NE när jag frågar om han är trött...
    Men han får en halvtimme till med denna sköna låt... Sen är det dax för sova sängen så mamma kan kolla tv fyra kl 20:00

Puss på er alla brudar vad ni än gör...

Svar på tråden Små silla simmar i stim