• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • Vos
    madeleine78 skrev 2008-05-22 07:00:39 följande:
    VoS : sol va f*n!!! här är då ingen sol på fler dar... eller jo sol igår hade vi ett tag.. men de blåser ju hela tiden! Jag vill oxå ha sol och värme... give me some!!! give me..give me..Go´morgon förrästen..
    Var precis ute och hämtade tidningen och tog ett bloss.
    I tshirt och capribyxor
    Kanonfint väder
    riktig sommarkänsla här

Jag skickar direkt
    (¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • rullgardinsflikkan
    MARIA`S BEBIS KOMMER:
    Madde: Torsdag 22/5
    Donna: Lördag 24/5
    Jane: Lördag 24/5
    Rullis: Onsdag 26/5
    Caly:
    Eli:
    Vickevire: Söndag 25/5
    Vero: Söndag 25/5
    Sol: Söndag 25/5
    Thette: Måndag 26/5
    Tania: Tisdag 27/5

• Donna69
    rullgardinsflikkan skrev 2008-05-22 07:36:49 följande:
    ONS 26??????
  • mrsbygg
    Theresa1 skrev 2008-05-21 21:25:48 följande:
    Maria: jag ska bli doula så säg bara till om jag ska komma o öva. En match är ju alltid en match. Om madde är med inne så kan jag stå i korridoren och vråla. För att öva menar jag.MARIA`S BEBIS KOMMER: Madde: ImorgonEli:Thette: MåndagTania:Donna:Jane: LördagRullis:Caly:Förlåt att jag frågar eli, det känns som om jag hackar på dig hela tiden, det är inte så jag menar alls men jag måste ändå fråga. Jag vet att du inte gillar att åka kollektivt så det säger jag inte ett ljud om! Jag tycker att du har varit fantastiskt duktig som ändå gjort det Men alla asbra förslag som alla kommer med ang allt möjligt sågar du. Har du tänkt på det?
    vilka förslag?
  • mrsbygg
    MARIA`S BEBIS KOMMER:
    Madde: Torsdag 22/5
    Donna: Lördag 24/5
    Jane: Lördag 24/5
    Rullis: Onsdag 26/5
    Caly:
    Eli: Lördag 24/5
    Vickevire: Söndag 25/5
    Vero: Söndag 25/5
    Sol: Söndag 25/5
    Thette: Måndag 26/5
    Tania: Tisdag 27/5

• mrsbygg

morrn föresten..

gick bra i natt med sam..eller jonas lyckades väcka honom runt 24 för hans glädje vrål för fotbollen...

sen vid 4 vaknar jag med världens migrän, jippi. och så vaknar sam oxå fast han somna om efter 10min små gnäll!!
    tillslut lyckas ja oxå somna om, sen vakna han kl.6...

så hoppas d går bra i natt oxå!

jävlar va klockan é mycket. legat på soffan å vilat för skallen.

måste stressa..

• Theresa1

alltså de förslagen jag kommer o tänka på så här på direkten är väl:
    *sömnen för Sam

*handlingen

*rutiner för saga, men det var länge sen så det kanske inte är aktuellt längre

*att du kanske ska ta det lite lugnare eftersom du alltid har ont.

*se saker lite positivare. Att vara negativ blir fort en självuppfyllande profetsia. (stavas hur?)

Vi har ju gett dig massa olika förslag för varje punkt som du bara ratat o sagt att det ALDRIG skulle fungera. Det är svårt att hjälpa någon som inte vill bli hjälpt men som kanske behöver det ibland

• mrsbygg

sam har vi redan testat allt med förutom eget rum. om nu är rummet snart klart men vi flytta in sängen där igår bara för att testa så länge. och det gick toppen han sov hela natten. så det är oss han blivit störd av typ..humf..

handlingen så vet ni juh hur det ligger till nu..

Saga minns ja inte ens nått om haha...måste vart nå tillfälligt.

och lungt kan jag inte ta det. får panik..

har juh ont oavsett om ja sitter still eller inte så då plågar ja heldre mig själv med att göra nått. heldre ha en anledning till att klaga lite än att bara setat på röven och och klaga för ingenting hehe...

iof behöver ja inte klaga alls, men det är skönt att bara spy ur sig allt ibland. känns bättre då!

sen d där me se saker posetivt osv. jag har svårt me sånt. jag ser saker för d det är just för tillfället. och nu är det mycket kaos runt allting och panik, och sånt kan jag inte se posetivit på...

• mrsbygg

men varför blir mina inlägg helt mongo för?? suck..
    ska inte se ut som en jäkla novell..

Svar på tråden Små silla simmar i stim