• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • Calylite

akuten har verkligen tappat de där med hela poängen i ordet "akut"
    Men så har vi alla folk (typ de ja umgås med) som åker in storakut för lite fluss, eller måste till läkaren så fort de blir lite förkylda, Alltid lika störigt, vore de inte för sånna som dem hade ju du donna kommit in bra fortare

• Vos

Jag gav Robin microlax för en halvtimma sen men han somnade istället för att bajsa....
    Det står ju att det ska komma inom en kvart men inget har hänt.
    Han har nog inte bajsat på fem dagar eller nåt.

Ska ju ner till bvc snart, det finns väl nåt medel mot hård mage som man kan blanda i vällingen.
    Nån som vet?
    Jag tänkte verka smart och fråga om jag kan blanda i det och kunna namnet på det
    Ska till en annan bvc sköterska idag som jag avskyr, jävla viktigpetter är det. Så jag vill veta lite innan
    Så kan jag vara en viktigpetter istället

Moahahahaha

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Donna69
    caly; de va endel olyckor o kruppbarn innan så jag ska eg inte yttra mig
  • madeleine78
    Vos skrev 2008-05-26 11:08:13 följande:
    Jag gav Robin microlax för en halvtimma sen men han somnade istället för att bajsa....Det står ju att det ska komma inom en kvart men inget har hänt.Han har nog inte bajsat på fem dagar eller nåt.Ska ju ner till bvc snart, det finns väl nåt medel mot hård mage som man kan blanda i vällingen.Nån som vet?Jag tänkte verka smart och fråga om jag kan blanda i det och kunna namnet på det Ska till en annan bvc sköterska idag som jag avskyr, jävla viktigpetter är det. Så jag vill veta lite innanSå kan jag vara en viktigpetter iställetMoahahahaha
    messmör kan man ha i sägs de...
  • Tania

alltså.. seriöst nu... HUR KOmmer det sig att ju mer man har att göra desto mindre får man gjort?????

Jag har massor jag ska göra inför begravningen och ändå sitter jag här och glor.

• mrsbygg

jag har inte gjort ett skit..ja som tänkte stor städa men tappa lusten när jonas påpeka tt d behövdes städas

• Vos

Jag fick rådet att ha i olja i vällingen på bvc.
    Så jag ska prova det en vecka och sen höra av mig igen.

Robin har varit gnällig idag och jag har inte riktigt kännt igen honom...
    Nu har han blivit prickig.
    Han har varit ute för vattenkoppor smitta av grannens barn.
    Så ja.....
    Han verkar ha det nu.

Skönt på ett sätt men det kan bli riktigt jobbigt om nätterna framöver

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Små silla simmar i stim