• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • Donna69

GRATTIS MARIA!!!!

bättre sent än aldrig
  • madeleine78
    veronicaq skrev 2008-05-26 21:25:21 följande:
    jaaaaaaaa!!GRATTIS MARIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!vad ska bebisen heta?
    bebisen har inte fått ngot namn än... =)
  • Tania
    veronicaq skrev 2008-05-26 21:35:41 följande:
    va vägde han o hur korttell meeeeeeee allt... hur lång tid? vanligt/ks? sprack? äääääälskar FÖRLOSSNINGAR TELL ME TELL ME!!! vrf e hon inte tibaka här än??????
    Hon födde i lördags och jag tror nog inte att hon har så bråttom hem till datorn... det har ju bara gått två dagar än så luuugn.

Vi får nog veta allt hon vill berätta tids nog.
  • madeleine78

jag tror att jag kan ge mig på att berätta att han ialf vägde 4700g och va 52,5 cm kort...
    han kommer nog att vara namnlös ett tag.. de had einga namn på lut.. och de var samma visa med de två nadra barnen innan de kom fram till vad dom skulle heta..

Förlossningen gick bra.. han kom ut som han skulle och helt utan bedövning....
    De dröjer nog ett tag innan Maria kommer hem igen och berättar så ni får hålla till godo me mig så länge...

• Tania
    madeleine78 skrev 2008-05-26 21:42:29 följande:
    jag tror att jag kan ge mig på att berätta att han ialf vägde 4700g och va 52,5 cm kort... han kommer nog att vara namnlös ett tag.. de had einga namn på lut.. och de var samma visa med de två nadra barnen innan de kom fram till vad dom skulle heta..Förlossningen gick bra.. han kom ut som han skulle och helt utan bedövning....De dröjer nog ett tag innan Maria kommer hem igen och berättar så ni får hålla till godo me mig så länge...
    Madde du tog inlägg nr 4444
  • madeleine78
    Tania skrev 2008-05-26 21:46:27 följande:
    Madde du tog inlägg nr 4444
    aaahhh cooolers.. Cool
  • Tania
    madeleine78 skrev 2008-05-26 21:54:01 följande:
    aaahhh cooolers..
    visst var det kl 18 i morgon?
Svar på tråden Små silla simmar i stim