• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • Tania
    Donna69 skrev 2008-05-27 09:05:30 följande:
    så tänkte vi med faktiskt......plus ett halsband (kommer från libanon i höst) blir sen present meniaf
    Vi är så smarta hahaha
  • Vos

Åhh, Eli den bilen är underbar att köra
    Jag har ju inte kört en sån ny men för några år sen hade en kompis till mig en sån bil och den var grymt skön att köra. Känndes inte alls som den var så stor som den faktiskt är

Jag har varit och lämnat Victor på dagis, sen handlade jag.
    Vid kassa upptäckte jag att en av Robins leksaker i vagnen fattades
    Så jag tog ett varv runt affären igen men hittade den inte.
    Gick tillbaka mot dagis och sen hem men hittade den inte.
    Fan säger jag bara!!!!!!
    En av favoriterna ju och dessutom en dyr leksak.
    Bajskorv.

Nu sover Robin och jag har läst morgontidningen.
    Ska plocka lite i lägenheten snart men vågar vägra att städa
    Det är ju sol ute

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • mrsbygg
    Vos skrev 2008-05-27 10:24:48 följande:
    Åhh, Eli den bilen är underbar att köraJag har ju inte kört en sån ny men för några år sen hade en kompis till mig en sån bil och den var grymt skön att köra. Känndes inte alls som den var så stor som den faktiskt ärJag har varit och lämnat Victor på dagis, sen handlade jag.Vid kassa upptäckte jag att en av Robins leksaker i vagnen fattadesSå jag tog ett varv runt affären igen men hittade den inte.Gick tillbaka mot dagis och sen hem men hittade den inte.Fan säger jag bara!!!!!!En av favoriterna ju och dessutom en dyr leksak.Bajskorv.Nu sover Robin och jag har läst morgontidningen.Ska plocka lite i lägenheten snart men vågar vägra att städaDet är ju sol ute
    ahh härligt..måste som sagt ha en stooor bil får lixom inte in tre bil barnstolar i en vanlig kombi..så nu kan vi inte låna bil av någon längre om vi ska åka allihop någonstanns..

nu har juh inte jag körkort än så jag vet juh inte hur den kommer va att köra hehe..
    men jag får la övningsköra me den. men jag är livrädd för stora bilar! tycker dom är så läskiga för jag ser lixom inte bak för jag är så kort hehe...
  • mrsbygg

jobbigt me leksaken jane!!
    blir galen på saga för hon brukar ta sig sina mössor å kepsar sen läggen hon dom i knät men så ska hon vrida å kolla runt när hon åker vagn så vips är mössan borta...suck

• maria1978

Våran minsta lillebror mår inge vidar. Vi är just nu inlagda på avd 69.
    Kortfattat så klarar han inte att leva just nu utan medecin och sepup. I natt tänket han lämna oss allt för många gånger så just nu är mitt hopp att respen som står brevid honom INTE blir hans!!
    Jag vet att det är lite luddigt och jag vet i prinsip lika lite..
    Han krampar utan medicin och de underbar doktorerna och sjuksköterskorna jobbar förbrillt med att ta prover skickar prover till KS (stkhlm)
    Tar prover på mig. Hjärnrönkten, lugn rönkten ja allt.. Hjärnröntgen visade inget.. men det blir mer koller på huvudet!!

Jag är endast hemma för att packa till storebröderna så dem har det bra hor mormor och morfar.
    LOVAR att rapportera så mkt jag kan...
    JAG kanske även lämnar er oroliga!!
    Men på peppning och tummhållning gillar JAG!!!

Jag ska försöka uppdatera Madde så mkt jag bara kan. Å är välldigt tacksam om ni mina underbara sillar tar "vårat" privat liv via msn...
    Det här med snyftisar på fl är inte min grej riktigt!!

TÄNKER PÅ ER ALLA FÖR ATT FÅ KRAFTER SKA NI VETA!!!

• Vos
    mrsbygg skrev 2008-05-27 10:28:30 följande:
    ahh härligt..måste som sagt ha en stooor bil får lixom inte in tre bil barnstolar i en vanlig kombi..så nu kan vi inte låna bil av någon längre om vi ska åka allihop någonstanns..nu har juh inte jag körkort än så jag vet juh inte hur den kommer va att köra hehe..men jag får la övningsköra me den. men jag är livrädd för stora bilar! tycker dom är så läskiga för jag ser lixom inte bak för jag är så kort hehe...
    Det är inga problem att vara kort i den bilen, jag lovar. Min kompis är 154cm
    Det är så stor vindruta så man ser grymt bra och även sikt bakåt.
    Klart du kan övningsköra i den

Förstår att ni behöver en stor bil nu.

Ja den leksaken kanske jag aldrig får se igenGråter
    så jävla typiskt!!!!!
  • mrsbygg
    maria1978 skrev 2008-05-27 10:35:12 följande:
    Våran minsta lillebror mår inge vidar. Vi är just nu inlagda på avd 69.Kortfattat så klarar han inte att leva just nu utan medecin och sepup. I natt tänket han lämna oss allt för många gånger så just nu är mitt hopp att respen som står brevid honom INTE blir hans!! Jag vet att det är lite luddigt och jag vet i prinsip lika lite..Han krampar utan medicin och de underbar doktorerna och sjuksköterskorna jobbar förbrillt med att ta prover skickar prover till KS (stkhlm) Tar prover på mig. Hjärnrönkten, lugn rönkten ja allt.. Hjärnröntgen visade inget.. men det blir mer koller på huvudet!! Jag är endast hemma för att packa till storebröderna så dem har det bra hor mormor och morfar. LOVAR att rapportera så mkt jag kan...JAG kanske även lämnar er oroliga!!Men på peppning och tummhållning gillar JAG!!! Jag ska försöka uppdatera Madde så mkt jag bara kan. Å är välldigt tacksam om ni mina underbara sillar tar "vårat" privat liv via msn... Det här med snyftisar på fl är inte min grej riktigt!! TÄNKER PÅ ER ALLA FÖR ATT FÅ KRAFTER SKA NI VETA!!!
    men gud maria!!

tusen pussar å kramar till er å lill killen!
  • Vos

Kram Maria

Klart vi håller allt privat mellan oss om du önskar det.
    Det håller jag fullständigt med om.
    Tummar hålles så hårt det går.

• Calylite

Skickar massa styrkekramar till er, tänker på er hela tiden!

maria1978 skrev 2008-05-27 10:35:12 följande:
    Våran minsta lillebror mår inge vidar. Vi är just nu inlagda på avd 69.Kortfattat så klarar han inte att leva just nu utan medecin och sepup. I natt tänket han lämna oss allt för många gånger så just nu är mitt hopp att respen som står brevid honom INTE blir hans!! Jag vet att det är lite luddigt och jag vet i prinsip lika lite..Han krampar utan medicin och de underbar doktorerna och sjuksköterskorna jobbar förbrillt med att ta prover skickar prover till KS (stkhlm) Tar prover på mig. Hjärnrönkten, lugn rönkten ja allt.. Hjärnröntgen visade inget.. men det blir mer koller på huvudet!! Jag är endast hemma för att packa till storebröderna så dem har det bra hor mormor och morfar. LOVAR att rapportera så mkt jag kan...JAG kanske även lämnar er oroliga!!Men på peppning och tummhållning gillar JAG!!! Jag ska försöka uppdatera Madde så mkt jag bara kan. Å är välldigt tacksam om ni mina underbara sillar tar "vårat" privat liv via msn... Det här med snyftisar på fl är inte min grej riktigt!! TÄNKER PÅ ER ALLA FÖR ATT FÅ KRAFTER SKA NI VETA!!!
Svar på tråden Små silla simmar i stim