Små silla simmar i stim
Nehe jag ska fixa lite här hemma!!!
Kanske man kan ta sig ut i solen en sväng oxå!!
Nehe jag ska fixa lite här hemma!!!
Kanske man kan ta sig ut i solen en sväng oxå!!
GOD eftermiddag!!
Här fick jag ett ryck efter en depp!!
Städat Alexanders rum och kastat med trasiga leksaker
Torkat golv och tvättat fönster där inne!!
Tvättat fönster och bytt och stykt gardiner i köket.
"burit" in köks soffan från balkongen. Gjort rent den och fått in den i köket.
Torkat golven där i köket.
Tvättat två tvättar och hängt och kastat in i torktummlaren
Bäddat rent i våran säng och Zeb´s säng
Nu är det bara hallen och V-rummet kvar. Det var V-rummet jag skulle börjat med.... men det va så trist för då ser jag bara datorn och måste sätta mig här och hålla er sällis!!

Mammsen: Jag har ett förslag... Ett som jag följer själv faktist då ingen av oss har körkort och när jag inte hakar på Madde och Pappsen och storhandlar. Men nu har du ju ont...men sedan!! Eller för Jonas... att fixa..
Det var mer förr men även nu... Ta bussen eller promenix till storköpet. När jag bodde själv förr fanns bara storköpet Willys Erikslund... (hundra år sedan) Shit va jag är gammal!!! Whiiiiiii
Sedan handlar jag fett massor
Beställer en taxi och åker hem med allt. blir ca 120 kroner extra. Men det är det värt. Å så blir man framkörd till dörren. Å har man tur är det en snäll taxi chaffis som hjälper en in med kassarna genom porten
Bästa är att handla super tidigt på morgonen eller sent på kvällen. Jag föredrar att dra på kvällen när kidsen iaf sover...Kan man strosa i lugn och ro...
Iof har jag en super snäll pappa som alltid ringer när han ska och handla för att höra om vi behöver något. Så det blir mer sällan man behöver ta till min super braiga lösning!!
MARIA`S BEBIS KOMMER:
Madde: Imorgon
Eli:
Thette:
Tania:
Donna:
Jane:
Rullis:
Caly:
Vos: Nicke hälsar... då får du komma upp och vara på bb han har VIKTIG hemma match ![]()