Inlägg från: maria1978 |Visa alla inlägg
  • maria1978

Små silla simmar i stim

Nehe jag ska fixa lite här hemma!!!
    Kanske man kan ta sig ut i solen en sväng oxå!!

• maria1978
    Tania skrev 2008-05-21 10:13:07 följande:
    snygggt!! Vi har en två sits från ikea och två fotöljer. Jag har alltid tyckt att det ser så litet ut med två sits..men det är nästan lättare att möblera om hemma med mindre möbler istället för att skjuta runt en hörn soffa tex. 

Det var en snygg soffa...kollade lite andra tyger med...kul!! Kan man variera sig...
    NEJ jag skulle ju fixa här hemma.... JU!!
  • maria1978

GOD eftermiddag!!

Här fick jag ett ryck efter en depp!!
    Städat Alexanders rum och kastat med trasiga leksaker
    Torkat golv och tvättat fönster där inne!!

Tvättat fönster och bytt och stykt gardiner i köket.
    "burit" in köks soffan från balkongen. Gjort rent den och fått in den i köket.
    Torkat golven där i köket.

Tvättat två tvättar och hängt och kastat in i torktummlaren

Bäddat rent i våran säng och Zeb´s säng

Nu är det bara hallen och V-rummet kvar. Det var V-rummet jag skulle börjat med.... men det va så trist för då ser jag bara datorn och måste sätta mig här och hålla er sällis!!

• maria1978
    Theresa1 skrev 2008-05-21 12:38:14 följande:
    Eli: om man försöker se lite positivt på allt elände brukar det kännas bättre fast det suger"åhhhhh va bra att lägenheten är varm så vi inte behöver frysa... Jag har öppnat överallt så lite frisk luft kommer in. sen ska jag handla med mina fina barn. jag kommer nog vara lite trött när jag kommer hem, tur att mina barn är så snälla och lugna"
    Du Thette!! Du är så jävla bra!! Precis!!
    Jag gjorde en Thette Therra grej idag och rökk upp mig....

Sprid positiv glädje till oss!!

löööööve u!!
  • maria1978

Mammsen: Jag har ett förslag... Ett som jag följer själv faktist då ingen av oss har körkort och när jag inte hakar på Madde och Pappsen och storhandlar. Men nu har du ju ont...men sedan!! Eller för Jonas... att fixa..
    Det var mer förr men även nu... Ta bussen eller promenix till storköpet. När jag bodde själv förr fanns bara storköpet Willys Erikslund... (hundra år sedan) Shit va jag är gammal!!! Whiiiiiii
    Sedan handlar jag fett massor
    Beställer en taxi och åker hem med allt. blir ca 120 kroner extra. Men det är det värt. Å så blir man framkörd till dörren. Å har man tur är det en snäll taxi chaffis som hjälper en in med kassarna genom porten
    Bästa är att handla super tidigt på morgonen eller sent på kvällen. Jag föredrar att dra på kvällen när kidsen iaf sover...Kan man strosa i lugn och ro...
    Iof har jag en super snäll pappa som alltid ringer när han ska och handla för att höra om vi behöver något. Så det blir mer sällan man behöver ta till min super braiga lösning!!

• maria1978
    mrsbygg skrev 2008-05-21 15:53:58 följande:
    att du orkar...men allt för att bäbis ska ut eller kan fan inte ens dammusga längre utan att bli sängliggandes efteråt.HATA foglossning å dålig rygg...
    Jag brukar få såna här ryck när jag är arg, sur eller oggig... Då är det skit samma om det gör ont...
    Men det blir ingen bebis förrän tidigast måndag tror jag!!
    Någon som har lust att gissa??
  • maria1978
    mrsbygg skrev 2008-05-21 20:50:59 följande:
    maria det är super förslag, men det dryga är juh min ångest för att åka buss och taxi självså det skulle jag aldrig klara av tyvärr...nu sover sam..ska slänga mig i sängen å slå på tven och sova jag oxå. försöker hitta nå sätt att strecha ut höger skinkan men d går inge vidare..onte som fan gör det. kan inte stödja mig på högerbenet, det bara viker sig..svårt å hoppa på ett ben när man är framtung haha..
    Jaha jag viste inte det... att du inte gillar att åka själv
    Fy!!
    Men kanske funkar för er familj för Jonas...Kanske!! Eller med sällskap av mig Vi kan ju alltid handla på Erikslund kan man dumpa av dig först och sedan mig...
  • maria1978

MARIA`S BEBIS KOMMER:
    Madde:  Imorgon
    Eli:
    Thette:
    Tania:
    Donna:
    Jane:
    Rullis:
    Caly:

har jag missat någon!!!???
  • maria1978

INGEN FÅR BESTÄMMA SJÄLV OM DEM VILL VARA MED....   
    Jag behöver något att kämpa imot *skrattar*

• maria1978

Vos: Nicke hälsar... då får du komma upp och vara på bb han har VIKTIG hemma match

Svar på tråden Små silla simmar i stim